Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@10:25:42 GMT

نجات یک خانواده 5 نفره گرفتار سیل در بردسکن

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۳۳۷۰

نجات یک خانواده 5 نفره گرفتار سیل در بردسکن

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران بردسکن از نجات یک خانواده 5 نفره گرفتار شده سیل در منطقه دهان قلعه بردسکن خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ،ابراهیم قاسم پور گفت: درپی بارش شدید باران و جاری شدن سیل  در منطقه دهان قلعه شهرستان بردسکن یک خانواده 5 نفره  که در مسیر جاده قدیم سبزوار به بردسکن قصد عزیمت به  استان‌های جنوبی کشور را داشتند گرفتار سیل شدند که با اطلاع رسانی به موقع و با کمک تجهیزات بخش خصوصی معدن مسدر منطقه  و نیروهای امدادی هلال احمر و نیروی انتظامی  نجات پیدا کردند و هیچ گونه آسیبی به آنها وارد نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  شب گذشته در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل به مزارع کشاورزی و جاده‌های روستایی و معابر شهری خسارت وارد شد که برآورد خسارت توسط کارشناسان در دست اقدام است که متعاقبا اعلام می شود.

به‌دلیل جاری شدن سیلاب و آب‌گرفتگی معابر در مناطق شهری و روستایی، اکیپ‌های اجرایی دستگاه‌های خدمات رسان همچون آب، برق، مخابرات و هلال‌احمر و شهرداری در آماده‌باش قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بخش خصوصی خانواده سیل شهرداری مخابرات 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۳۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۷ کودک گرفتار در سیل توسط اهالی بلوچستان

هفت کودک اهل روستای «تلمیشان» در بخش کهیر از توابع شهرستان کنارک، گرفتار سیل در رودخانه کهیر شده بودند که بلافاصله به همت صیادان و بومیان منطقه نجات پیدا کردند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070800 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نجات چهار نفر از افراد گرفتار در سیلاب بلوچستان
  • نجات ۷ کودک گرفتار در سیل توسط اهالی بلوچستان
  • اولویت‌دهی جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری شیراز
  • فیلم/ نجات یک اسب گرفتار شده در چاه آب
  • بالاترین خدمت به مردم ، کمک به خانه دارشدن خانواده ها
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز
  • شهرداری به دنبال ساماندهی محل پارک موتورسیکلت‌ها در پهنه مرکزی پایتخت
  • اجرای طرح شناسایی باغچه‌های‌آلوده حاشیه معابر مرکز شهر
  • تامین زمین نهضت ملی مسکن تا تابستان سال جاری به ۱۲۰ هزار هکتار می‌رسد
  • خسارت بیش از ۴۵۰ میلیارد تومانی تگرگ و جاری شدن سیل به بخش کشاورزی بردسکن