Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهردار تهران صبح امروز در نشست خبری که با اصحاب رسانه برگزار کرد، با بیان اینکه امسال هماهنگی خوبی با استانداری و اصناف انجام شده است، گفت: در خیلی از اماکنی که در سال‌های گذشته اقدام برگزاری نمایشگاه بهاره می‌کردیم امسال از این کار خودداری کردیم، زیرا اصناف با برگزاری نمایشگاه مخالف بودند و فقط ۳ مکان را با هماهنگی شورای تأمین و مناطق ۱۹ و ۷ اجازه برگزاری نمایشگاه دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون خدمات شهری شهردار تهران با بیان اینکه امسال در ستاد بحران شهرداری اداراتی که همکاری می‌کردند فراخوان شدند، اظهار کرد: بخاطر چهارشنبه سوری از بعدازظهر روز سه‌شنبه همه ادارات موردنیاز در ستاد بحران مستقر می‌شوند و در فرماندهی ستاد آتش نشانی هم نیروی این سازمان آماده باش هستند.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای کنترل ورودی‌های شهر، گفت: برخی پارک‌ها ممکن است اسکان موقت داشته باشند و لذا در پارک‌ها خودرو‌های آتش نشانی مستقر می‌شوند.

یزدانی در ادامه به موضوع جمع آوری پسماند در آخرین روز سال پرداخت و گفت: کار اجرایی جمع آوری پسماند توسط مناطق انجام می‌شود و کار‌های مربوط به سیاست گذاری را سازمان پسماند انجام خواهد داد.

معاون خدمات شهری شهردار تهران با بیان اینکه در ۳ روز پایان سال بین هزار تا هزار و ۴۰۰ تن زباله بیشتر داریم، اظهار کرد: در روز‌های مختلف با پشتیبانی نیرو‌های جمع آوری پسماند که در سطح خیابان‌ها مشخص شده‌اند، خیابان‌ها را تقسیم بندی می‌کنیم تا عملیات جمع آوری پسماند با سرعت بیشتری انجام شود.

وی با بیان اینکه ۱۷ هکتار از عملیات ایجاد فضای سبز در روستا‌ها انجام شده است، گفت: در دربند ۴۲ هزار متر، در درکه ۱۹ هزار متر و در بوستان تندرستی هم ۱۵ هزار متر اضافه شده است.

یزدانی با بیان اینکه در بیشتر خیابان‌های اصلی کار نورپردازی انجام شده است، گفت: مسئولیت جمع آوری کارگاه‌های عمرانی به ما واگذار شده و با سرعت تمام در حال پیشروی در این موضوع هستیم.

معاون خدمات شهری شهردار تهران در ادامه به خدمات سازمان بهشت زهرا پرداخت و گفت: در پنجشنبه و جمعه آخر سال ۲۵۰ نفر با لباس‌های مخصوص مردم را در بهشت زهرا راهنمایی می‌کردند و ما هم برای سهولت تردد مردم علاوه بر خودرو‌های برقی، ون‌هایی را اجاره کردیم که شهروندان به راحتی تردد کنند.

وی با بیان اینکه سازمان میادین میوه و تره بار در ایام نزدیک به نوروز بیشتر محصولات خود را تا ۴۰ درصد تخفیف دادند، گفت: سهمیه تنظیم بازار ما در بخش محصولات پروتئینی و میوه بستگی به دولت دارد که هرچقدر دولت به ما سهمیه دهد ما هم آن را اداره می‌کنیم.

یزدانی با اشاره به اینکه در مقطعی در ۲ میلیون نقطه از شهر تهران زباله انداخته می‌شد، اظهار کرد: بعد از تعبیه مخازن پسماند ۶۳ هزار نقطه را برای این کار اختصاص دادیم و اگر قرار بر جمع آوری مخازن زباله باشد، این کار باید گام به گام انجام شود و مخازن زباله را باید به منازل مردم ببریم تا تفکیک زباله از مبدأ انجام شود.

معاون خدمات شهری شهردار تهران در پایان با اشاره به دستگاه زباله سوزی تهران، گفت: این دستگاه‌ها در اختیار بخش خصوصی است و روزانه ۲۰۰ تن زباله را به برق تبدیل می‌کند.

انتهای پیام/

تخفیف ۴۰ درصدی سازمان میادین میوه و تره بار در ایام نزدیک به نوروز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۳۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال

سید مهدی رزاز با اشاره به اینکه تغییر‌های فیزیکی بزرگی در مجموعه فرودگاه اهواز برنامه‌ریزی و انجام داده شد گفت: بهره‌برداری از ترمینال ورودی داخلی این فرودگاه یکی از این اقدامات بوده است. 

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان ادامه داد: کانتینر «از من بپرس» برای پاسخگویی به مسافران از جانب میراث فرهنگی در محوطه فرودگاه مستقر شده است، همچنین غرفه صنایع دستی برای فروش صنایع دستی خوزستان توسط اداره در سالن گذاشته شده تا علاوه بر معرفی صنایع دستی خوزستان، در این ایام به نوعی فرودگاه را پر رنگ‌تر کنند.

به گفته او علاوه بر برنامه پرواز که روزانه توسط شرکت‌های ایران ایر، آسمان و … انجام می‌شود از شرکت آوا برای افزایش پرواز‌ها در مسیر‌های مشهد و تهران دعوت کرده‌ایم، اکنون به صورت روزانه ۲ پرواز به مشهد و ۲ پرواز به تهران توسط شرکت آوا انجام می‌شود، همچنین‌ای وان برای مسیر مشهد و تهران اضافه شد، سپهران و زاگرس هم برای مسیر مشهد وجود دارد؛ شب عید یک پرواز استانبول پلن شد و اگر ظرفیت مسافر و استقبال برای ادامه باشد، پرواز دایر خواهد بود.

رزاز ادامه داد: در ایام نوروز، روزانه بین ۴ تا ۵ هزار مسافر در فرودگاه اهواز جا به جا می‌شوند.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: تعزیرات حکومتی به طور مرتب در فرودگاه حضور پیدا می‌کنند تا بر قیمت فروش و عرضه کالا و قیمت فروش بلیط هواپیما نظارت دارند که تاکنون مشکلی وجود نداشته است.

منبع: صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • جمع آوری پسماند ۲ محور پرتردد رشت همزمان با ایام نوروز
  • روزانه ۱۵۰ تن زباله در آستارا تولید می‌شود
  • برخورد قانونی با متخلفان انتقال زباله به سایت پسماند در مـُهر
  • ساماندهی پدیده زباله‌گردی و کودکان کار طی ماه‌های آینده/فعال شدن ساخت تمام خطوط متروی تهران
  • چگونه هوای پاک را واقعی کنیم؟
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی تهران در روز‌های پایانی تعطیلات
  • توزیع کیسه‌های ویژه پسماند خودرویی بین گردشگران نوروزی کیش
  • شیرازِ پس از باران، همچنان پاکیزه و زیبا
  • «جای ما اینجاست!» روی ایستگاه‌های بازیافت اصفهان نقش بست