Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:08:41 GMT

بارش برف و باران برق 18 روسای مازندران را قطع کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۳۴۲۹

بارش برف و باران برق 18 روسای مازندران را قطع کرد

ساری - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: بارش سنگین برف و باران که از عصر روز گذشته (یکشنبه) در استان آغاز شد، تا کنون منجر به قطعی برق 18 روستا در مناطق مرکزی و شرق مازندران شد.

قاسم شهابی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در حال حاضر به علت رانش زمین و نبود ایمنی تردد به این روستاها، امکان تعمیر خط توزیع وجود ندارد و باید تا پایان بارندگی ها منتظر ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی علت قطعی برق را شکستن تیرک های توزیع عنوان کرد و ادامه داد : اما خوشبختانه با وجود توفان حدود 100 کیلومتری و طغیان رودخانه های ، تمامی شهرهای مرکز و شرق استان برقدار و هیچگونه قطعی مشاهده و گزارش نمی شود.
مازندران دارای 2 شرکت توزیع برق به مرکزیت ساری و نوشهر است که به بیش از 2 میلیون مشترک خدمات می دهند.
شرکت توزیع برق مستقر در ساری که با نام شرکت توزیع برق مازندران شناخته می شود 15 شهرستان از آمل تا گلوگاه را پوشش می دهد.
** خسارت 2 میلیارد ریالی توفان و سیل به شبکه توزیع برق
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران اعلام کرد : توفان و سیل 24 ساعت اخیر حدود 2 میلیارد ریال به شبکه توزیع خسارت وارد کرد که بیشتر انها در ناطق روستایی بود.
شهابی اظهار داشت: تا کنون 40 پایه تیرک شبکه توزیع شکسته و چندین کیلومتر نیز به سیم های توزیع خسارت وارد شده است.
از ابتدای سال 97 تاکنون حوادث غیر مطرقبه مانند سیل و تند باد حدود 20 میلیارد ریال خسارت به شبکه توزیع برق مازندران وارد کرد که با احتساب خسارات افزایش مصرف در تابستان، میزان خسارت از این رقم نیز بیشتر است.
توفان و بارش باران و برفی که شب گذشته وارد استان شد، سرعت باد را در برخی مناطق به حدود 100 کیلومتر رساند.
همچنین بر اساس آخرین گزارش ها اغلب روخانه های مرکز و شرق استان همچون بابلرود، تلار ، تجن و نکارود طغیان کرده است که نه تنها ترد محدوده این رودخانه ها را با مشکل مواجه کرد، بلکه منجر به خسارت به ساکنین محلی و تاسیسات عمومی شده است.
7335/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد قطعي برق برف و باران مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز بسته شد

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور هراز مسیر (رفت و برگشت) به علت بارش باران، ریزش سنگ و عدم ایمنی کافی  تا اطلاع بعدی مسدود می‌باشد.

تردد خودرو‌ها از محور‌های جایگزین سواکوه و کندوان انجام خواهد شد.

آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در محور‌های استان عادی و روان است و محور‌های شمالی دارای بارش باران می‌باشند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضع راه‌های استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی
  • محور هراز باز شد
  • محور هراز بسته شد
  • خسارت ۸۲ میلیارد تومانی بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • خسارت بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • وصل شدن برق تمام روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • تمامی روستاهای سیلزده سیستان و بلوچستان برقدار شدند
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد