Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش فوتبال ایران امیدوار است که تیم ملی امید در بازی های آینده اش موفق ظاهر شود.

طرفداری- سیدمحمد خرم الحسینی درباره  آخرین دیدار تدارکاتی تیم فوتبال امید برابر سوریه گفت:

در این بازی به دنبال اجرای خواسته‌ها و برنامه‌های کادر فنی بودیم که در نهایت هم تا حدودی موفق عمل کردیم اما مشکل اصلی از دست دادن موقعیت‌های فراوان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در غیر این‌صورت با فاصله می‌توانستیم به راحتی سوریه را مغلوب کنیم.

به گزارش فدراسیون فوتبال، هافبک تیم فوتبال امید ادامه داد:

بچه‌های ما نمایش خوبی در این مسابقه داشتند و می‌توانستیم گل‌های بیشتری وارد دروازه حریف کنیم البته شرایط جوی هم روی عملکرد ما تاثیر داشت و روند بازی را دگرگون ساخته بود. بارش شدید باران اجازه نمی‌داد که در محوطه جریمه برنامه‌های خودمان را اجرا کنیم با این وجود روی ضد حملات دو بار دروازه ما باز شد که باید از این اتفاق درس بگیریم.

خرم الحسینی گفت:

هدف از انجام بازی‌های تدارکاتی شناسایی نقاط ضعف است و من فکر می‌کنم از این نظر تجربه خوبی به دست آوردیم. می‌دانیم که در بازی‌های رسمی باید با احتیاط بیشتری کار کنیم و به حریفان چنین فرصت‌هایی ندهیم. با این وجود امیدوارم بتوانیم با تمرکز کامل وارد بازی‌ها شویم و از این مرحله صعود کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۳۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسران حسینی دور هم جمع شدند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک پس از فصل سختی که بخاطر اشتباهات داوری داشت، توانست در آخرین بازی سال 1402 به پیروزی ارزشمندی مقابل نساجی مازندران برسد و با روحیه مضاعف و قرار گرفتن در رتبه هفتم جدول به استقبال تعطیلات برود، اما تمرینات این تیم پس از یک هفته وقفه دوباره زیر نظر مجتبی حسینی از سر گرفته شد.

شاگردان حسینی که جایگاه خوبی در آخرین بازی سال کسب کردند، از دیروز یکشنبه دور جدید تمرینات‌شان را پس از یک هفته تعطیلی از سر گرفتند و امروز دوشنبه هم دو جلسه تمرینی داشتند تا آماده نخستین بازی 1403 شوند.

آلومینیوم اراک با وجود شرایط سختی که در ابتدای فصل به دلیل جدایی 14 بازیکن بزرگسال داشت و در نیم‌فصل هم سه بازیکن بزرگسال دیگر از این تیم جدا شدند، اما توانست شرایط ایده‌آلی پیدا کند و با توجه به این وضعیت رتبه خوبی هم به دست بیاورد.

شاگردان حسینی که باید نخستین بازی سال جدید را در دیدار معوقه مقابل هوادار تهران برگزار کنند، با انجام روزانه دو جلسه تمرینی به شرایط خوب بدنی برمی‌گردند و امیدوار هستند نتیجه‌گیری آنها ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • بازیکن غنایی، ستاره جدید فوتبال آسیا!
  • اقبالی: مقابل تیم درجه هفتم آسیا نتوانستیم بازیسازی کنیم
  • فریاد شادی حصار در پُرگل‌ترین بازی آسیا(عکس)
  • بازیکن آلمانی اردوی سوریه را ترک‌ کرد
  • رونمایی رسمی از بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه!
  • بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه!
  • ستاره ایرانی، پیراهن کشور عربی را پوشید؛ دالاهو ایراندوست کیست؟
  • دالاهو ایراندوست در تیم ملی سوریه!
  • پسران حسینی دور هم جمع شدند(عکس)
  • مانچینی: چمن مصنوعی کار را سخت می‌کند