Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@02:10:14 GMT

ماه سرنوشت ساز استقلال فرا رسید

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۳۵۴۳

ماه سرنوشت ساز استقلال فرا رسید

خبرگزاری میزان- فروردین سال آینده ماه سرنوشت‌سازی برای شاگردان وینفرد شفر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال استقلال روز گذشته نساجی مازندران را در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر شکست داد تا به یک قدمی پرسپولیس در صدر جدول برسد.

شاگردان وینفرد شفر از شروع نیم‌فصل دوم، تنها یک بار برابر تراکتورسازی شکست خوردند و مابقی بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف اصلی استقلال قهرمانی در لیگ است و اگر دربی ۱۰ فروردین را با برد به پایان برسانند، پس از سه سال به صدر جدول خواهند رفت.

با این وجود، فروردین ماه سرنوشت سازی برای استقلال است، چرا که بازی‌های پیش رو نشان می‌دهد که شاگردان شفر چقدر کار سختی در پیش دارند. آبی‌پوشان دهم فروردین با پرسپولیس بازی کرده و سپس چهاردهم یعنی چهار روز بعد با سایپا در ورزشگاه آزادی دیدار می‌کنند.

در تاریخ ۱۹ فروردین، استقلال باید بازی رفت برابر الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا را در زمین بی طرف و در قطر برگزار کند. پس از این بازی سخت، استقلال باید بیست و سوم فروردین در اصفهان برابر سپاهان صف آرایی کند که به نوعی جنگ قهرمانی است. در تاریخ ۲۸ فروردین هم استقلال باید با ماشین‌سازی تقابل داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال نساجی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران

هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر فوتبال امروز با سه دیدار آغاز خواهد شد و پرسپولیس در اندیشه کسب پیروزی است تا همچنان امید خود را برای قهرمانی حقظ کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر امروز (پنجشنبه) با سه دیدار آغاز می‌شود و در مهم‌ترین بازی پرسپولیس در شهر آبادان میهمان صنعت نفت خواهد بود.

* پیکان - هوادار

دو تیم تهرانی پس از نتایج ضعیف در نیم‌فصل اول با مربیان سابق خود، در نیمه دوم لیگ به روزهای خوب نزدیک شده‌اند. هوادار با سرمربیگری مسعود شجاعی در سه هفته گذشته شکست نخورده و شش روز پیش با غلبه بر گل‌گهر، نشان داد می‌تواند یقه تیم‌های بزرگ را هم بگیرد. بازگشت علیرضا حقیقی و داریوش شجاعیان به روزهای اوج را می‌توان یکی از دلایل اصلی روزهای خوش کاپیتان سابق تیم ملی دانست.

هوادار امروز مردی را مقابل خود می‌بیند که این باشگاه را تأسیس کرد. رضا عنایتی در دی ماه 1398 هدایت تیم لیگ یکی سرخپوشان پاکدشت را بر عهده گرفت و سپس مالکیت باشگاه به او واگذار شد. عنایتی در ابتدای سال بعد، نام تیم را به هوادار تغییر داد و آن را به لیگ برتر رساند. پیکان در شرایطی به مصاف تیم سابق عنایتی می‌رود که 10 امتیاز در پنج بازی اخیر گرفته و هم‌امتیاز با هوادار، در رتبه دوازدهم ایستاده است. دربی تهران می‌تواند صحنه‌های جذابی داشته باشد.

* گل‌گهر سیرجان- استقلال خوزستان

گل‌گهری‌ها که عملکرد پُر نوسانی را با اوزونیدیس داشتند، با سه شکست متوالی در بدترین فرم خود در فصل جاری به سر می‌برند و پایین‌تر از ملوان در جایگاه ششم جدول ایستاده‌اند. سیرجانی‌ها در شرایطی به مصاف استقلال خوزستان می‌روند که این تیم سه برد از چهار پیروزی فصل خود را در نیم‌فصل دوم به دست آورده و هفته گذشته نیز جدال شش امتیازی با صنعت نفت را با پیروزی پشت سر گذاشت تا فعلاً با 19 امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول قرار بگیرد.

* صنعت نفت آبادان - پرسپولیس

بازی فوق‌العاده حساس در آبادان؛ جدالی که صنعت نفت در آن برای فرار از منطقه سقوط می‌جنگد و پرسپولیس برای قهرمانی! شاگردان کمالوند که در هفته بیست‌ودوم دست به کار بزرگی زدند و سپاهان را از پیش رو برداشتند، هفته قبل نتیجه را به استقلال خوزستان واگذار کردند تا کارشان برای بقا در لیگ برتر سخت شود. آبادانی‌ها اما امیدوارند بعد از پیروزی خانگی مقابل سپاهان، پرسپولیس را هم در ورزشگاه خانگی زمین‌گیر و دوباره امیدها را در دل فوتبالدوستان پُرشمار آبادانی زنده کنند.

پرسپولیس با اوسمار بهترین تیم نیم‌فصل دوم لیگ بوده و اختلاف با استقلالِ صدرنشین را به یک امتیاز کاهش داده است. سرخپوشان در هفته‌های پایانی لیگ به دنبال جمع‌آوری حداکثر امتیازات هستند تا در صورت توقف احتمالی استقلال، بتوانند به صدر جدول لیگ برتر برسند و شانس‌شان را برای قهرمانی افزایش دهند.

در حالی که هواداران پرسپولیس در هفته‌های اخیر نگران غیبت علیرضا بیرانوند در خط دروازه بودند، امیررضا رفیعی در دو بازی قبلی دروازه تیمش را بسته نگه داشته تا این نگرانی بزرگ برطرف شود. بازی رفت دو تیم در تهران با نتیجه تساوی 2 - 2 به پایان رسید.

به گزارش تسنیم برنامه کامل هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر به شرح زیر است:

پنجشنبه 30 فروردین
* پیکان - هوادار، ساعت 16:30
داور: فرزاد منصوری

* گل‌گهر سیرجان - استقلال خوزستان ، ساعت 17:45
داور: محمدرضا تارخ

* صنعت نفت آبادان - پرسپولیس، ساعت 19
داور: علی‌اصغر مومنی

جمعه 31 فروردین
*نساجی مازندران - تراکتور تبریز، ساعت 16:30
داور: علی صفایی

* استقلال - شمس آذر قزوین، ساعت 18
داور: وحید کاظمی

* فولاد خوزستان - مس رفسنجان، ساعت 18:10
داور: امیر ایار

یکشنبه 2 اردیبهشت
* ذوب‌آهن اصفهان - آلومینیوم اراک، ساعت 16:30
داور: سعید رحیمی مقدم

* ملوان انزلی - سپاهان اصفهان، ساعت 17
داور: مرتضی منصوریان

جدول رده‌بندی لیگ برتر در زیر آمده است:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • استقلال و از دست رفتن برتری سرنوشت ساز!
  • امسال سال سرنوشت‌سازی برای شرکت‌های دانش‌بنیان است
  • لیگ یک / پیروزی شاگردان سیاوش مقابل قعرنشین
  • یک امتیاز اضافی استقلال به پرسپولیس پرید!
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • محصول خارجی استقلال خوزستان برای گل سرنوشت ساز