Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج عرب از سرپرستی به مدیرعاملی پرسپولیس خواهد رسید.

طرفداری- اعضای هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس پس از حدود 3 ماه امروز از سوی وزارت ورزش و جوانان معرفی شدند تا این باشگاه هم صاحب هیات مدیره شود. 

به گزارش فارس، قرار است اولین جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور نفرات جدید امروز برگزار شود و به احتمال زیاد اولین مصوبه‌ آنها انتخاب ایرج عرب به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این جلسه با حضور همه اعضای در وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کناره‌گیری مهره پرنفوذ از هيات مديره استقلال

علی آقامحمدی از هیات مدیره باشگاه استقلال کناره‌گیری کرده است اما این مدیر پرنفوذ و رده بالای کشور چرا آمد و چرا رفت؟

به گزارش تابناک ورزشی؛ ۱۶دی سال ۱۴۰۲ اعلام شد که علی آقامحمدی عضو جدید هیات مدیره استقلال در جلسه مجمع باشگاه با حضور رییس وقت سازمان خصوصی‌سازی به جای علی خانی انتخاب شده است. این در حالی بود که نیازی به حذف خانی نبود، و هیات مدیره باشگاه آبی در هیات مدیره خود جای خالی داشت و آقامحمدی می‌توانست آن یک جا را پر کند.

کنارگذاشتن خانی البته طرح و نقشه علی خطیر بود تا از دست این عضو پیگیر و سمج هیأت مدیره که به دانش مسائل مالی هم احاطه داشت ، خلاص شود.

حالا چوب این تصمیم عجیب سازمان خصوصی‌سازی و وزارت ورزش را می‌بینیم که دکتر آقامحمدی اصلا در هیچ نشستی حضور پیدا نکرده و گویا در جریان این انتصاب هم نبوده است وگرنه حداقل در بک جلسه هیأت مدیره باشگاه شرکت می‌کرد. 

از تاریخ اعلام شده تا امروز آقامحمدی حتی در یک جلسه هیئت مدیره باشگاه شرکت نکرده و البته از سوی مراجع رسمی هم هیچ خبری مبنی بر اینکه آیا او قرار است به عنوان عضو هیئت مدیره باقی بماند یا خیر اطلاع رسانی نشد اما با این وجود وی در هیچ یک از تصمیمات مهم باشگاه استقلال حضور نداشت.

این روزها که اختلافات بین نکونام و خطیر عمیق تر شده و حتی کار به مصاحبه های بازیکنان کشیده شده تصور می شد که هیات مدیره استقلال و شخص علی آقامحمدی به عنوان فردی کارکشته به این مسائل ورود کند اما طبق آخرین پیگیری خبرنگار آنا، وی از هیات مدیره استقلال کناره گیری و تلویحا عدم تمایل خود را برای حضور در چنین فضایی اعلام کرده است.

غیبت وی در نشست های هیات مدیره, عدم امضای صورت جلسه های مهم باشگاه و ... نشان می دهد که آقا محمدی تمایلی برای همکاری و حضور در هیات مدیره استقلال ندارد و به همین علت اعلام کرده تصمیم ندارد در باشگاه استقلال فعالیت کند.

دیگر خبرها

  • جلسه مهم هیئت مدیره پرسپولیس برای تمدید قرارداد‌ها
  • بررسی تمدید قراردادها در جلسه امروز هیات مدیره پرسپولیس
  • تشکیل جلسه هیئت مدیره پرسپولیس
  • برگزاری جلسه هیات مدیره پرسپولیس با محوریت واگذاری و تمدید قرارداد بازیکنان
  • کناره‌گیری آقامحمدی از هیئت مدیره باشگاه استقلال
  • کناره‌گیری مهره پرنفوذ از هیات مدیره استقلال!
  • احتمال استعفای یک استقلالی
  • احتمال کناره‌گیری عضو مطرح هیئت‌مدیره استقلال
  • کناره‌گیری مهره پرنفوذ از هيات مديره استقلال
  • جدایی یک عضو هیات مدیره از باشگاه استقلال؛ ادعای یک خبرگزاری