Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: به دلیل کولاک شدید و نبود ایمنی محور خوش ییلاق از سمنان به سمت شاهرود مسدود شده است. ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

مهدی میقانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهارداشت: به رغم بارش شدید باران و گستردگی بارش ها تردد در همه محورهای مواصلاتی استان به غیر از جاده خوش ییلاق در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسیر خوش‌ییلاق از سمت استان سمنان به آزادشهر به دلیل کولاک شدید، نبود ایمنی و دید کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان ادامه داد: بعد از پلیس راه نوکنده در غرب استان بخشی از مسیر بزرگراه دچار آبگرفتگی شده که تردد وسایل نقلیه از مسیر انحرافی در حال انجام است.

طوفانی با سرعت بیش از 100 کیلومتر گلستان را درنوردیدطوفان‌ در خراسان جنوبی سبب بروز خسارات شد

وی با اشاره به حضور اکیپ های راهداری در طول محورهای استان گفت: اکیپ های راهداری پس از اطلاعیه سازمان مدیریت بحران و اخطاریه های جوی به حالت آماده باش درآمدند و در طول مسیرهای مواصلاتی استان حضور دارند.

وی با اشاره به تداوم بارش هاو فعالیت این سامانه پرفشار در استان تا اواخر وقت روز چهارشنبه از رانندگان خواست از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند. همچنین رانندگان با توجه به بارش برف در محورهای کوهستانی حتما وسایل و تجهیزات موردنیاز از جمله زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ن

R41471/P/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته

الیاس آبده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشاگرد گفت: راه‌های روستایی مسدود شده بر اثر بارندگی های۲۷ فروردین در بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد تا پایان هفته بازگشایی می‌شود.

در این بارندگی راه ۱۰ حدود روستای بخش گافر و پارامون مسدود شد.

وی افزود: ماشین آلات و لودر به مناطقی که راه آن‌ها مسدود شده اعزام و راه‌ها به طور موقت باز شده و رفت وآمد برقرار است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشاگرد گفت: ساخت راه روستا‌های خوشاب، ذهاب، ذهبارک، زمین عباسو، دهوست بالا، میهان، آخران، پارپیان و جنگل از برنامه‌های امسال اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

۱۰ روستای بخش گافر و پارامون شش هزار نفر جمعیت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • محور هراز بازگشایی شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته