Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی دیدار کرد؛ در این دیدار آیت‌الله نوری همدانی دشمن‌شناسی را یکی از نیازهای تبلیغ دین برشمرد و اظهار کرد: علمای دین باید حوادثی که در زمان‌های مختلف رخ داده را رصد و خودشان را مجهز کنند تا قدم‌هایی برای پیشرفت اسلام و مبارزه با دشمن بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلمانان باید بدانند که در دنیا چه خبر است و قضاوت‌ها چگونه است و در برابر جریان‌های مقابل چه وظایفی به عهده دارند.

آیت‌الله نوری همدانی حادثه تروریستی نیوزلند را ادامه پروژه صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در راستای اسلام‌هراسی دانست و اظهار کرد: لازم است علمای دین قبل از آن که دشمنان، مردم را از اسلام و ایران و شیعه بترسانند، واقعیت‌ها را از طریق ابزارهای مختلف رسانه‌ای به مردم جهان بگویند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم تصریح کرد: مسلمانان باید در برابر پیروان سایر ادیان مجهز، بیدار و هوشیار باشند. وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی در بیدار کردن مردم بسیار مهم است؛ رهبر معظم انقلاب در زمینه دشمن‌شناسی، بیانات مهمی دارند و این برای ما درس خوبی است که دوست و دشمن را بشناسیم تا بهتر در مسیر تبیین اسلام ناب گام برداریم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا جامعه سازمان تبلیغات اسلامی قمی نوری همدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۳۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع دادگستری آذربایجان‌غربی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، دادگستری کل آذربایجان‌غربی در پیامی، حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد، در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی
                 
«إِنَّا فَتَحنَا لَكَ فَتحاً مُّبِيناً»
درود خداوند به رزمندگان سپاه اسلام که بار دیگر اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند و خیبری دیگر فتح کردند.

قلعه‌ای که دروازه‌اش گنبد آهنین رژیم جعلی صهیونیست بود که فرزندان حیدر کرار نشان دادند از نسل آن خیبرشکن مرحب‌کش هستند و گنبد آهنینشان هم سرابی بیش نبوده است.

سپاهیان لشگر عزتمند اسلام،امروز هر ایرانی که نه، هر آزاده ای در سراسر جهان به این موشکهای غرورآفرین شما مباهات می کند چرا که نه تنها هیمنه پوشالی اسرائیل غاصب را شکستید، بلکه تنها کشوری هستید که بر دهان این جانیان کودک کش زدید و حامی مردم مظلوم غزه شدید.

امروز شما آیه «وَما رَمَيتَ إِذ رَمَيتَ وَ لٰكِنَّ اللَّهَ رَمىٰ »را به شایستگی ترجمه و تفسیر نمودید.

شما به راستی وعده صادق را جامعه عمل پوشانیدید و روی مسلمانان جهان را سفید کردید.

 رویتان سفید و خداوند پشت پناهتان
دادگستری کل استان آذربایجان‌غربی همگام با تمام مردم غیور،فهیم و دلیر ایران ضمن تبریک این نصرت و پیروزی به محضر حضرت بقیه الله فی الارضین و نایب بر حقش مقام عظمای ولایت همبستگی و حمایت قاطع خود را از سپاه سرافراز اسلام و مردم غیور ایران اسلامی اعلام می‌دارد و به جهانیان اعلام می کند ملت ایران تا آخرین قطره خون خود پای انقلاب، نظام و آرمان امام و شهدا ایستاده است.

إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش تجمع علمای مسلمان به عملیات "وعده صادق"
  • جهان اسلام از تحقق وعده صادق مسرور است
  • قدردانی علمای اهل سنت خراسان جنوبی از حمله موشکی سپاه
  • حرکت بزرگ سپاه اسلام امیدی در دل مستضعفان جهان ایجاد کرد
  • آیت‌الله العظمی نوری همدانی: پاسخ کوبنده سربازان اسلام و گروه‌های مقاومت بسیار به جا و مورد حمایت است‌
  • ملت ایران مراقب تبلیغات رسانه‌ای دشمن باشند
  • شگفتی رسانه‌های عبری از خیانت اردن به جهان اسلام
  • حمایت قاطع دادگستری آذربایجان‌غربی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پاسخ کوبنده سربازان اسلام به رژیم صهیونیستی بجا و مورد حمایت است‌
  • کلید امیدآفرینی