Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@21:27:38 GMT

وقوع سیل، برف و کولاک در 24 استان

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۳۹۰۰

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل، برف و کولاک در 24 استان کشور، گفت: 5600 نفر به دلیل این حادثه امدادرسانی شدند. ناطقان: مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات در ارتباط با وقوع سیل، برف و کولاک در کشور اظهار داشت: 24 استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و جنوبی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، کردستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان و همدان طی 24 ساعت گذشته درگیر سیل، برف و کولاک شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: 5600 نفر در 123 شهر، روستا و محور کوهستانی امدادرسانی شده‌اند و بیش از 2400 نفر از مسافران در راه مانده اسکان اضطراری یافتند.
رئیس سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: 556 دستگاه خودروی گرفتار در برف رهاسازی و 60 واحد مسکونی از آب تخلیه شده است.
منبع: ایسنا برچسب ها: وقوع سیل ، برف و کولاک ، هواشناسی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وقوع سیل برف و کولاک هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از ارسال ۱۴۰۰تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر استان یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، سید علی طباطبایی‌فر اظهار کرد: به دنبال تشدید بارندگی، برخی مناطق استان سیستان‌وبلوچستان دچار سیلاب شده است که تیم‌های امدادی در منطقه مشغول امدادرسانی هستند.

وی افزود: هلال احمر استان یزد در راستای همدلی و کمک به هم‌وطنان در استان سیستان‌وبلوچستان، آماده خدمت‌رسانی است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: به این منظور با هماهنگی سازمان امداد و نجات، یک هزار و ۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از یزد با یک دستگاه تریلی و یک دستگاه فوسو به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان بارگیری و ارسال شد.

بیش از این ۱۰ تیم متشکل از ۴۰ نیرو امدادی هلال احمر استان یزد با ۹ خودرو امدادی به همراه تجهیزات سیلاب و موتور پمپ و … به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام و همچنان در این مناطق مشغول امدادرسانی هستند.

کد خبر 746760

دیگر خبرها

  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • رئیس سازمان مدیریت بحران : از خط قرمز برداشت از آب‌ های زیرزمینی عبور کرده‌ایم
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آماده باش نیروهای امداد و نجات به دنبال صدور هشدار نارنجی
  • پنج سرنشین خودروی پراید پس از سقوط به زیر پل نجات یافتند
  • نجات سرنشینان پراید پس از سقوط به دره در جاده یاسوج