Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه سومریه نیوز، نیروهای عراقی بار دیگر گورهای دسته جمعی جدیدی از قربانیان تروریسم تکفیری در این کشور را کشف کردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان عراقی ۷۶ گور دسته‌جمعی از اجساد قربانیان داعش در «سنجار» عراق را کشف کردند.

رسانه‌های عراقی اعلام کردند که اجساد یافت شده در گورهای دسته جمعی در سنجار متعلق به جمعی از ایزدی ها است که پیشتر توسط داعش کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، تروریست‌های تکفیری داعش از زمان ورود به خاک عراق هزاران تَن از ایزدی‌ها را به خاک و خون کشیدند.

کد خبر 4571150

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق داعش سنجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۳۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار قربانیان سیل در افغانستان به 66 نفر رسید

به گزارش جماران به نقل از آناتولی، وزارت دولت برای مدیریت بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تعداد قربانیان سیل در روزهای اخیر در مناطق مختلف این کشور به 66 نفر رسیده است.

در این اطلاعیه آمده است، 66 نفر بر اثر سیل اخیر جان خود را از دست داده و 36 نفر دیگر زخمی شده‌اند. همچنین در نتیجه این سیلاب‌ها، 600 راس دام تلف شده و 235 خانه نیز ویران شده است.

در همین راستا، دفتر سازمان ملل متحد در افغانستان اعلام کرد که برای تامین مسکن دائمی مردم سیل زده و رفع نیازهای فوری آنها تلاش خواهند کرد.

گفتنی است بارش باران و وقوع سیل در روزهای اخیر باعث ریزش سقف خانه‌ها، رانش زمین، تخریب جاده‌ها و جان باختن ده‌ها نفر در افغانستان شده است.

 

دیگر خبرها

  • آمریکا و اسرائیل با ایجاد عملیات روانی علیه ایران به دنبال کاهش فشارهای بین‌المللی هستند/ اتفاق امروز صبح، ادامه جنگ روانی رژیم صهیونیستی است
  • عملیات اصفهان نوعی فرافکنی آمریکا بود
  • آسو رستم مهارنشدنی در خط تهاجمی استقلال
  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)
  • از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل تا کشف گور دسته جمعی در بیمارستان الشفا
  • شمار قربانیان سیل در افغانستان به 66 نفر رسید
  • یونیسف:اجساد متلاشی شده کودکان غزه دلیلی بر توحش اسرائیل است
  • رونمایی از جسد یک فرازمینی باردار در پرو
  • کشف گور جمعی اجساد سوخته فلسطینیان در حیاط بیمارستان الشفاء