Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: صعود به المپیک رویای بزرگ فوتبال ایران است و امیدوارم در این مسیر از این تیم امید به شکل کامل حمایت شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، یحیی گل‌محمدی با اشاره به اهمیت مسابقات تیم امید در مرحله مقدماتی بازی‌های المپیک، گفت: همه اهالی فوتبال آرزو دارند که سال ۱۳۹۸ با موفقیت و درخشش امید‌های فوتبال ایران آغاز شود، بازیکنانی که سرمایه‌های فوتبال کشور و ستاره‌های سال‌های آتی تیم ملی به شمار می‌روند و حالا آزمون مهمی را پیش روی خود می‌بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گل محمدی با اشاره به بازی‌های تیم امید در این مرحله، اظهار داشت: به واقع هیچ تیم و گروه آسانی در مسابقات آسیایی خصوصا در سطح پایه وجود ندارد. در سال‌های گذشته شاهد درخشش و موفقیت کشور‌هایی در این رده‌ها بوده ایم که پیش از این در فوتبال آسیا هیچ نام و نشانی ندارند. گروه تیم امید هم به نظر من با حضور تیم قدرتمندی مثل عراق همچنین ترکمنستان گروه سختی است و البته یمن هم احتمالا انگیزه‌های زیادی خواهد داشت. با توجه به صعود قطعی یک تیم و ابهام در خصوص تیم دوم باید بگویم تیم المپیک کار آسانی در پیش ندارد، اما امیدوارم با استعداد و توانمندی اعضای تیم شاهد صعود از این مرحله و در نهایت موفقیت در دور پایانی مسابقات باشیم.

بازیکن و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در پایان، تصریح کرد: صعود به المپیک رویای بزرگ فوتبال ایران است و امیدوارم در این مسیر از این تیم امید به شکل کامل حمایت شود. با توجه به برگزاری بازی‌ها در تهران امیدوارم هواداران فوتبال هم از این بازی‌ها استقبال خوبی داشته باشند و تیم المپیک در خانه خودش احساس تنهایی نکند تا بتواند از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر تیم امید میزان گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان

نماینده کشورمان به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شده است که تیم قایقرانی آب‌های آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در این رقابت‌ها حضور دارد.

علی آقامیرزایی در دور نیمه نهایی کایاک ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، هند و تایلند با زمان ۴۲.۷۷۵ ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به فینال این ماده صعود کرد. در این رقابت نمایندگان تایلند و هنگ‌کنگ اول و دوم شدند.

آقامیرزایی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • نعمت‌پور: کاویانی‌نژاد و مُهمدی آماده شرکت در گزینشی‌ هستند