Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اردوهای آماده سازی تیم های ملی رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید دختران و پسران کاتا و کومیته برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در نوروز برپاست و طبق برنامه ریزی مرحله چهارم اردوی کاتا دختران طی روزهای 7 تا 10 فروردین در صفادشت و اردوی تیم های نوجوانان، جوانان و امید دختران 5 تا 11 فروردین در استان گیلان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش پسران نیز اردوی کاتا 7 تا 9 فروردین ماه در استان تهران برگزار می شود. اردوی تیم جوانان و امید 6 تا 11 فروردین ماه در استان قزوین خواهد بود و تیم ملی نوجوانان نیز مرحله پنجم اردوی آماده سازی خود را 6 تا 11 فروردین ماه برگزار می کنند که مکان برگزاری آن متعاقباً اعلام می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی کاراته برنا اردو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید دعوت شدند

به گزارش خبرنگار مهر، نیما ناطقی و علیرضا عبداللهی رکابزنان تیم فولاد مبارکه سپاهان به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید دعوت شدند.

این اردو با حضور ۱۰ ورزشکار از ۱۷ تا ۲۵ فروردین به مدت هشت روز در کمپ تیم‌های ملی و پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

تیم ملی دوچرخه سواری خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند.

کد خبر 6063018

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی نوروزی با بیش از ۹۰ دانشجو + تصاویر
  • آغاز اردوی تیم والیبال جوانان ایران با دعوت از ۶۵ بازیکن
  • برگزاری نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳
  • دختران بابلی در تیم ملی فوتبال جوانان
  • برگزاری مراسم «گرگیعان» در حاشیه تمرین امروز استقلال خوزستان
  • ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید دعوت شدند
  • برگزاری اردوی فرهنگی معرفتی عطر نیایش در طبس + تصاویر
  • برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان
  • برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان
  • آغاز اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان از ۱۰ فروردین