Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا میرحسینی مدیر رادیو ورزش از فوت مهرداد محمدی گوینده این شبکه خبر داد و به خبرنگار مهر بیان کرد: مهرداد محمدی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین همکاران ما بود که ۲۵ سال با رادیو همکاری داشت.

وی ادامه داد: محمدی کارش را از مرکز اراک و ایلام شروع کرد و در نویسندگی و شعر نیز فعالیت داشت و کتاب‌هایی از وی چاپ شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرحسینی اظهار کرد: او حدود ۱۷ سال با رادیو ورزش همکاری داشت اما حدود ۲ ماه قبل دچار عارضه قلبی شد و مدتی به استراحت رفت.

وی درباره درگذشت این گوینده رادیو توضیح داد: محمدی چند روز پیش برای کار به رادیو بازگشته بود که سه شنبه هفته پیش ۲۱ اسفندماه مجدداً دچار حمله قلبی شد و بعد از انتقال به بیمارستان و یکی دو روز بستری بودن به علت نارسایی قلبی درگذشت.

میرحسینی در پایان گفت: محمدی امروز ۲۷ اسفند وارد ۴۵ سالگی می‌شد که متأسفانه روز جمعه ۲۴ اسفندماه ساعت ۱۱ صبح درگذشت. او فردی متعهد و دلسوز بود که شبکه برای او اولویت اول را داشت اما متأسفانه این همکار عزیز را از دست دادیم و به خانواده او تسلیت می‌گوئیم.

مراسم ختم مرحوم مهرداد محمدی سه شنبه ۲۸ اسفند ساعت ۱۰ صبح در مسجد بلال سازمان صداوسیما برگزار می‌شود.

کد خبر 4571110 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: ایلام رادیو ورزش مهرداد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایسته نشاندن کلمه «استاد» پیش از نام نامدارش بود

معاون صدا در پی درگذشت جواد مانی ـ تهیه‌کننده تازه‌درگذشته رادیو ـ پیام تسلیتی منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، جواد مانی، از تهیه‌کنندگان پیشکسوت رادیو ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ بر اثر سکته مغزی درگذشت.

متن پیام علی بخشی‌زاده برای درگذشت این هنرمند به شرح زیر است: 

«هوالباقی

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت تهیه‌کننده مطرح و پیشکسوت رادیو، زنده‌یاد جواد مانی موجب اندوه اهالی هنر و خانواده بزرگ رادیو شد. یاد و خاطره تهیه‌کننده پیشکسوت، مجرب و با اخلاق رادیو از ذهن مردم هنردوست ایران فراموش نخواهد شد.

مرد بزرگی که در انسانیت، اخلاق، ادب و هر آن‌چه شایسته نشاندن نام «استاد» پیش از نام نامدارش بود کم نداشت، مردی که در دنیای رادیو خوش درخشید و کارنامه کاری‌اش مزیّن به تولید برنامه های خوش ساخت این مرزوبوم بود.

این ضایعه اندوهناک را به اصحاب فرهیخته فرهنگ و هنر، دوستان و همراهان و به‌ویژه خانواده آن مرحوم صمیمانه تسلیت می‌گویم.

از خداوند منان برای آن عزیز سفر کرده آرامش ابدی و رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی خواستارم.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هنرمندانی که سال ۱۴۰۲ آسمانی شدند + عکس
  • شایسته نشاندن کلمه «استاد» پیش از نام نامدارش بود
  • جواد مانی تهیه کننده پیشکسوت رادیو درگذشت
  • جواد مانی در آلمان درگذشت | علت فوت
  • درگذشت تهیه کننده پیشکسوت رادیو
  • جواد مانی درگذشت + سوابق
  • جواد مانی پیشکسوت رادیو درگذشت
  • عکس| جواد مانی درگذشت
  • جواد مانی درگذشت
  • سال ۱۴۰۲ دفتر زندگی این هنرمندان را بست