Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@15:59:09 GMT

وزیر امور خارجه با آیت‌الله نوری‌همدانی دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۴۱۷۱

وزیر امور خارجه با آیت‌الله نوری‌همدانی دیدار کرد

وزیر امور خارجه با آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد. ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در سفر یک‌روزه به قم پیش از ظهر امروز با آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه در این دیدار به تشریح آخرین وضعیت منطقه و جهان پرداخت و گزارشی از جایگاه ایران در مناسبات بین‌المللی ارائه داد، همچنین سفر اخیر رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به عراق و دیگر مسائل جهان اسلام از محورهای گفت‌وگو در این دیدار بود.

گفت‌و‌گوی تلفنی ظریف با وزیر امور خارجه سوئد در خصوص روابط دوجانبهدیدار معاون وزیر امور خارجه ترکمنستان با ظریفوزیر امور خارجه ایران عازم نجف و کربلا شد

دیدار و گفت‌وگو آیات عظام مکارم شیرازی و علوی‌گرگانی و حضور و سخنرانی در جلسه شورای اداری استان ازجمله برنامه‌های وزیر امور خارجه به قم است.

همچنین وزیر امور خارجه کشورمان پیش‌ازاین با آیت‌الله صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید و حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران  دیدار و گفت‌وگو داشت.

این دیدارها بدون حضور خبرنگار و به‌صورت خصوصی برگزار شد.

انتهای پیام/ ز

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای وضع تحریم علیه ایران در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: مایه تأسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است.

وزیر امور خارجه همچنین نوشت: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند. در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: اتحادیه اروپا باید مسوولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

دیگر خبرها

  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • ایران به‌دنبال تنش در منطقه نیست