Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، عباس سعیدی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: در حاشیه بازدید معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری استان از مدارس عشایری شبانه روزی شهرستان شیروان مستقر در مراوه تپه ساخت خوابگاه و سلف سرویس برای آموزشگاه دخترانه عشایری مهرنوین مصوب شد.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده و در راستای افزایش پوشش تحصیلی دختران در سال جاری و عدم ترک تحصیل دختران عشایری آموزشگاه شبانه روزی دخترانه مهرنوین خراسان شمالی با مساعدت بانک اقتضاد نوین به عنوان خیر ساخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعیدی گفت: مقرر شد اداره کل امور عشایری استان فضا و زمین مورد نیاز را تحویل آموزش و پرورش دهد و با تخصیص اعتبار توسط سازمان برنامه و بودجه برای سال ۹۸، نوسازی مدارس شروع به ساخت سلف سرویس و خوابگاه نماید.

گفتنی است: خراسان شمالی ۱۷۸ آموزشگاه عشایری دارد که از این تعداد ۱۶۴ آموزشگاه ابتدایی ، ۱۲ آموزشگاه متوسطه اول و ۳ آموزشگاه متوسطه دوم است و همچنین از این تعداد ۹ آموزشگاه شبانه روزی عشایری ، ۴ آموزشگاه شبانه روزی پسرانه و ۵ آموزشگاه شبانه روزی دخترانه بوده و بیشترین آمار دانش آموزی مربوط به شهرستان شیروان است.

انتای پیام / ب

ساخت خوابگاه و سلف سرویس آموزشگاه شبانه روزی دخترانه عشایری در خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید پیمان با آرمان شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ اقتدار و عظمت کنونی کشور مدیون خون شهدای والامقام است، مقام و منزلت شهدا بار‌ها در قرآن کریم آمده است و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا بر همه ما واجب است و باید نقش شهدا را در امنیت، آسایش و آرامش کشور قدر دانست

امروز به مناسبت روز ارتش مزار شهدای والا مقام در مرکز خراسان شمالی با حضور مسئولان استانی و مردم غبارروبی شد.

{$sepehr_media_11019693_600_350 }

دیگر خبرها

  • فصل طغیان آفات در کشاورزی خراسان‌شمالی
  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی
  • رقابت ۱۲۰۵ نفر در آزمون استخدامی تامین اجتماعی در خراسان‌شمالی
  • تجدید پیمان با آرمان شهدا
  • احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی
  • افزایش ۶۳ درصدی سهم شهرها و روستاهای خراسان جنوبی از مالیات
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ چگونه تلفن هوشمند چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد