Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیده منیره قوامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با بررسی لایحه سازمان حمل و نقل و ترافیک در نشست اخیر شورا، افزایش کرایه تاکسی در قزوین شد.
وی اضافه کرد: در این لایحه میزان افزایش کرایه به طوری تعیین شده که در برخی مسیر‌ها 18 و در برخی دیگر تا 32 درصد افزایش دارد.
عضو شورای شهر قزوین با بیان این‌که در تدوین لایحه سال 98 برای اولین بار پنج معیار برای تعیین افزایش تعرفه در نظر گرفته شده گفت: بررسی افزایش تعرفه در 12 شهر هم‌تراز، نظرخواهی از هزار راننده تاکسی به صورت اتفاقی و 44 مسئول خط، نظرسنجی از 200 شهروند به صورت مصاحبه حضوری با محوریت وضعیت افزایش لوازم یدکی و معیشتی خود مردم و بررسی هزینه و درآمد رانندگان تاکسی در تامین لایحه سال 98 در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قوامی افزود: تا پیش از این بررسی و افزایش کرایه تاکسی در فصل تابستان انجام می شد اما برای اولین بار پیش از پایان سال این موضوع در قالب لایحه به شورا ارسال و تصمیمات لازم برای افزایش آن در اردیبهشت ماه گفته شد.
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین افزود: علت بررسی این لایحه پیش از پایان سال آن است که در سال های گذشته بسیاری از رانندگان در سه ماهه ابتدای سال بدون ضابطه مشخصی کرایه ها را بالا می بردند که همین امر موجب نارضایتی مردم می شد اما با این اقدام پرداخت کرایه از همان ابتدای سال بر اساس قانون و ضوابط خواهد بود.
7388/6012
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 تاکسی ترافیک سازمان حمل و نقل عضو شورای اسلامی شهر قانون 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس

جعفر تشکری هاشمی در مورد نرخ جدید کرایه وسایل حمل ونقل عمومی در پایتخت گفت: شورای شهر تهران سال گذشته نرخ گذاری کرایه وسایل حمل ونقل عمومی اعم از تاکسی، مترو و اتوبوس برای امسال را به تصویب رساند و نمایندگان مردم سعی کردند با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش قیمت‌ها، افزایش قیمت در حوزه مترو و اتوبوس را به دلیل اینکه متعلق به شهرداری تهران است و یارانه دریافت می‌کنند را حداقلی در نظر بگیرند.

به گزارش تسنیم، اما در مورد اتوبوس‌های بخش خصوصی و تاکسی‌ها باید به‌گونه‌ای نرخ‌گذاری انجام می‌شد که راننده تاکسی و بخش خصوصی در اتوبوسرانی متضرر نشوند.

دیگر خبرها

  • افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید
  • افزایش غیرقانونی کرایه تاکسی
  • افزایش ۴۱ درصدی کرایه تاکسی در قزوین
  • جزئیات دقیق افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی و مترو + عکس  
  • جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • کرایه‌های تاکسی، اتوبوس و مترو از اول اردیبهشت چقدر گران شدند؟ (اینفوگراف)
  • افزایش خارج مصوب نرخ کرایه تاکسی در شهرستانِ ملارد
  • گلایه از افزایش ۷۰ درصدی کرایه تاکسی ون‌ها
  • آغاز اعمال افزایش کرایه تاکسی در اردبیل