Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@01:04:45 GMT

اورژانس مازندران با یک سوم استاندارد نیرو کار می کند

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۴۲۹۷

اورژانس مازندران با یک سوم استاندارد نیرو کار می کند

ساری – ایرنا – رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مازندران با اشاره به اینکه استاندارد نیرو در هر پایگاه اورژانس 11 نفر است ، گفت که این در حالیست پایگاههای اورژانس مازندران با یک سوم این تعداد در حال ارائه خدمات است .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، یحیی صالح طبری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : حدود 380 نیروی اورژانس در 90 پایگاه شهری، جاده ای و روستایی مازندران فعالیت می کنند در حالی که بر اساس تعریف استاندارد نیرو این تعداد باید بیشتر از یکهزار نفر باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد : کمبود نیرو در پایگاههای اورژانس مازندران باعث شده تا نیروهای موجود با حداکثر توان و حتی فراتر از آن کار کنند .
رئیس اورژانس مازندران گفت : مجوز جذب حدود 50 نیروی شرکتی در اورژانس استان گرفته شد که با جذب این نیروها بخشی از کمبودها در این زمینه جبران خواهد شد .
وی همچنین از کمبود تجهیزات از جمله نداشتن موتورآمبولانس به عنوان دیگر مشکل یاد کرد و توضیح داد : با توجه به حجم بالای ترافیک و قفل شدن مسیرها بویژه شهرهای ساحلی ، موتورآمبولانس گزینه مطلوب برای ارائه خدمات سریع به مصدومان است .
صالح طبری افزود : در حال حاضر 2 دستگاه موتور واحد نظارتی اوژانس مازندران با تغییر وضعیت به عنوان موتور آمبولانس در شهرهای بابلسر و محمودآباد فعالیت می کنند ، در حالی که استان به 20 دستگاه موتورآمبولانس دیگر نیاز دارد تا بتواند خدمات کافی را ارائه بکند .
وی ادامه داد : هر چند با وجود کمبودهای موجود ، اورژانس مازندران سعی کرده تا برای کیفی سازی خدمات امکانات و تجهیزات را به روز و نونوار کند که از آن جمله اضافه شدن 50 دستگاه آمبولانس به این سیستم بود .
صالح طبری همچنین از مجهز شدن تمامی آمبولانس های اورژانس مازندران به سیستم گرفتن نوار قلب از بیماران قلبی و ارسال به پزشکان متخصص خبرداد و گفت : همچنین آمبولانس ها به سیستم هایی مجهز شدند که به صورت یک تخت آی سی یو به بیماران می توانند خدمات بدهند .
اورژانس مازندران بیش از 80 پایگاه دارد که روزانه سه هزار تماس تلفنی ورودی و خروجی به مرکز ارتباطات این نهاد گرفته می شود .
2096/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اورژانس كمبود نيرو مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد در آمبولانس ؛ نوزاد آق قلایی برای دیدن دنیا عجله داشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ گلستان اعلام کرد : ساعت ۴ صبح امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ در پی مراجعه حضوری به پایگاه جاده ای اورژانس ۱۱۵ انبارالوم مبنی بر شروع دردهای زایمان یک مادر باردار ۳۲ ساله، بلافاصله کارشناسان فوریت های پزشکی بر بالین مادر باردار حاضر شدند و پس از ارزیابی های لازم متوجه قرار داشتن مادر باردار در مراحل زایمان شدند و با اقدامات درمانی صحیح و به موقع، زایمان در داخل آمبولانس اورژانس ۱۱۵ گلستان با موفقیت انجام شد.

بنا براعلام مرکز فوریتهای پزشکی نوزاد دختر در سلامت کامل به دنیا آمد و پس از انجام اقدامات مراقبتی مورد نیاز، همراه مادر با علائم حیاتی پایدار به بیمارستان آل جلیل آق قلا منتقل شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی | کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • آمادگی کامل اورژانس برای برگزاری باشکوه یادواره عملیات بازی دراز
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید
  • راه‌اندازی اورژانس دریایی خارگ تسریع شود
  • انبار کالای یک شرکت مواد غذایی در شیراز آتش گرفت
  • تولد نوزاد آق قلایی در آمبولانس
  • تولد در آمبولانس ؛ نوزاد آق قلایی برای دیدن دنیا عجله داشت
  • تولد نوزادان عجول در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ زواره