Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین نماز جمعه سال ۹۸ در تهران با امامت حجت‌الاسلام خاتمی اقامه می‌شود. ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، اولین نماز جمعه تهران در سال 1398 و در روز دوم فروردین به امامت حجت‌الاسلام سیداحمد خاتمی در مصلی امام خمینی(ره) اقامه می‌شود.

اقامه نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فردآیت‌الله موحدی کرمانی؛ خطیب نماز جمعه این هفته تهرانآیت‌الله صدیقی؛ خطیب نماز جمعه این هفته تهرانحمایت آیت‌الله صدیقی از اقدامات "علی‌اکبری": تحول در نماز جمعه مطالبه همه مردم است

 

قرار است محمدحسین رجبی‌دوانی پژوهشگر حوزه تاریخ اسلام به عنوان سخنران پیش از خطبه‌‌ها، با موضوع «شخصیت حضرت زینت سلام‌الله علیها» برای نمازگزاران سخنرانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط نماز جمعه تهران ستاد نماز جمعه‌ آیت‌الله خاتمی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماز جمعه تهران ستاد نماز جمعه آیت الله خاتمی نماز جمعه تهران ستاد نماز جمعه آیت الله خاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظم صدیقی استعفا داد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از شاگردان کاظم صدیقی با انتشار متنی در شبکه اجتماعی ایکس، مدعی شد که وی از امامت جمعه و ریاست بر حوزه علمیه ازگل استعفا داده است.

آنگونه که خبر فوری روایت کرده، این شخص نوشت: «حجت‌اسلام کاظم صدیقی از امامت جمعه و ریاست بر حوزه علمیه ازگل استعفا داد؛ بین بدبین شدن جوانان به دین و انقلاب، و معرفی خود بعنوان فردی ناکارآمد و ساده لوح که فرزندانش از حسن اعتماد او سوءاستفاده کردند، من دومی را برگزیدم!»

۲۳۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885646

دیگر خبرها

  • آیت الله کاظم صدیقی استعفا کرد
  • تجلیل از فعالان اقامه نماز در استان سمنان
  • کاظم صدیقی استعفا داد؟
  • آزمون بزرگ قوه قضائیه ؛ کاظم صدیقی تا پایان رسیدگی به پرونده زمین خواری ، خطیب جمعه تهران می ماند؟
  • کاظم صدیقی تا پایان رسیدگی به پرونده زمین خواری حوزه علمیه ازگل، خطیب جمعه تهران می‌ماند؟
  • کاظم صدیقی تا پایان رسیدگی به پرونده زمین خواری حوزه علمیه ازگل، خطیب جمعه تهران می ماند؟ /مردم بیش از این تحمل رفتارهای اعتمادزدا را ندارند
  • برگزاری اولین نماز جمعه ماه رمضان در مسجد الاقصی
  • فیلم| اقامه نماز جماعت در قلب آمریکا
  • (تصویر) عکسی از مقام بلندپایه سپاه با لباس شخصی
  • فیلم/ اقامه نماز جماعت در قلب آمریکا