Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از یزد، محسن حراز‌ی‌زاده، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد صبح امروز، 27 اسفند در جمع خبرنگاران استان با اشاره به آغازكمپين بهرفت اظهار کرد: اين كمپين در راستای فعاليت‌های معاونت جوانان هلال احمر در قالب طرح‌های نوروزی اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: در این کمپین بيش از 1056 نفر از جوانان هلال احمر مشارکت دارند و 23 پست ثابت و سيار كه عمدتاً در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان است، برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حرازی‌زاده راهنمايی مسافران نوروزی و تامين آرامش و آسايش آنان در حين سفرها به استان را از اهداف طرح‌های نوروزی معاونت جوانان برشمرد و گفت: در این راستا شش خيمه نماز، پنج چادر نماز در ايستگاه‌های مذكور برپا شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی در استان يزد گفت: این طرح  از 25 اسفندماه آغاز شده و تا 16 فرودين‌ماه سال 1398ادامه خواهد داشت.
وی كاهش سوانح و حوادث و ايجاد فرصتی برای مواجهه هموطنان با فعاليت‌های داوطلبانه هلال احمر را از اهداف اصلی این طرح برشمرد و بیان کرد: 12 پايگاه ثابت و چهار پايگاه سيار با مشاركت 1280 نفر روز داوطلب با 320 دستگاه آمبولانس‌ روز و 300 دستگاه خودر‌و نجات روز در استان فعاليت خواهند داشت.
مديرعامل جمعيت هلال احمر استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله معاونت‌ها گفت: از ابتدای امسال تا 23 اسفندماه در مجموع 3328 نفر نيروی عملياتی در قالب 861 تيم به 746 مورد حادثه اعزام شده‌ و به 3877 حادثه‌ديده در اين سوانح خدمات ارائه كرده‌اند.
مديرعامل جمعيت هلال احمر استان با اشاره به فعاليت‌های معاونت داوطلبان هلال احمر استان نيز گفت: اجرای طرح‌های متنوع خيرخواهانه و آموزشی مانند فرشتگان رحمت، نيابت، همای رحمت، مروجين سلامت و داوطلب يار امداد و نجات از جمله اين طرح‌هاست كه با مشاركت مردم و خيرين انجام مي‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد هلال احمر یزد مسافران نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان به دلیل بارش شدید

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب،  بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات از اعلام هشدار سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان خبر داد و گفت: در پی پیش بینی بارش شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، گردوخاک و تگرگ سه‌شنبه (۲۸ فروردین‌ماه) در هرمزگان، جنوب فارس، جنوب غرب و غرب سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی کرمان و بوشهر و چهارشنبه (۲۹ فروردین‌ماه) در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان امدادگران هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی توضیح داد: در این شرایط جوی با توجه به بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، رعدوبرق و تگرگ، آب‌گرفتگی معابر به صورت گسترده، سرریز سدها، دور از انتظار نیست، امدادگران و نجات گران هلال احمر برای کمک به حادثه دیدگان در آماده‌باش هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در ادامه بیان کرد: بر اساس هشدار هواشناسی از اواخر وقت یکشنبه تا دوشنبه (۲۶ تا ۲۷ فروردین‌ماه) وزش باد شدید لحظه‌ای همراه با بارندگی و رعد و برق در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان خوزستان، در خلیج فارس دور از انتظار نیست و در این استان‌ها هم امدادگران هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

لازم به ذکر است؛ به هموطنان توصیه می‌شود از توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری و از سفرهای برون‌شهری و فعالیت‌های کوه‌نوردی اجتناب، شهروندان از تفرج‌گاه‌ها و سکونت‌گاه‌های واقع در حریم و بستر رودخانه خارج شوند. دامداران و عشایر در ارتفاعات و حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان اردبیل
  • فعالیت دائمی ۲ پایگاه هلال احمر مازندران
  • فعالیت دو پایگاه هلال احمر مازندران شبانه روزی شد
  • نجات فرد گمشده در کوه های آخ تنگ آباده
  • خدمت رسانی به بیش از ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی توسط شهرداری شیراز
  • هلال احمر زنجان در طرح نوروزی به ۷۸ هزار مسافر نوروزی خدمات داد
  • آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان به دلیل بارش شدید
  • آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان به دلیل بارش باران
  • معاونت داوطلبان هلال احمر اردبیل رتبه دوم را کسب کرد
  • تیم امداد و نجات کوهستان خراسان شمالی چهار مفقودی را نجات داد