Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@02:25:11 GMT

اجلاسیه شهدای صداوسیما در سنندج آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۴۴۰۲

اجلاسیه شهدای صداوسیما در سنندج آغاز شد

سنندج - ایرنا - اجلاسیه شهدای صداوسیمای مرکز کردستان در سالن همایشهای صدا وسیمای مرکز استان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شبکه اصالت و فرهنگ امروز دوشنبه، میزبان یادواره‌ای به نام مردانی خدایی از دیار مجاهدتهای خاموش، با هنری والا از جنس شهادت مزین است.
مدیرکل صدا وسیمای مرکز کردستان، در این اجلاسیه اظهار داشت: بازماندگان هشت سال دفاع مقدس از جمله سردار احمدی مقدم، گنجینه خاطرات آن دوران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابوالقاسم امان‌اللهی برگزاری این اجلاسیه را قدمی برای بزرگداشت یاد و خاطره شهدا عنوان کرد و افزود: به فرموده رهبرمعظم انقلاب زنده نگداشتن یاد و خاطره شهدا، کمتر از اجر شهادت نیست.
وی با تقدیر از مسئولان برگزاری کنگره 5400 شهید کردستان در اردیبهشت سال آینده، گفت: این همایش بزرگ تنها محدود به کنگره نشد و اجلاسیه‌های مختلفی در راستای آن برگزار شد که نشان از اهتمام مسئولین استان به بزرگداشت شهدا دارد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان به جنگ نرم دشمن اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب رهنمودهای ارزنده ای در این زمینه داشتند که اگر سال ها پیش به آن توجه می شد، امروز مشکلات کمتری داشتیم.
وی چنین اجلاسیه‌هایی را پیشانی مقابله با جنگ نرم دشمن اعلام کرد و گفت: صداوسیما بسیجی جبهه فرهنگی امروز است که با آگاهی و هوشیاری در این جبهه گام بر می دارد.
سخنران این همایش سردار احمدی مقدم، فرمانده سابق ناجا و رییس ستاد پشتیبانی مردم یمن است.
صداوسیمای مرکز کردستان امسال 340 ساعت در قالب 41 برنامه با محوریت شهدا تولید کرد که شاخص ترین آن، 40 سردار بود.
9937 / 3034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهدا صدا و سيما سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: نام جوان سنندجی (آرمان بنفشی) باید در تاریخ ملی کشورمان و تاریخ استان کردستان ثبت شود چون باعث نجات جان چندین نفر دیگر شد و جان خود را در این راه فدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، عزت رضایی ظهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج که با محوریت روز سنندج برگزار شد، اظهار کرد: نام و یاد جوان اهل شهرستان سنندج را که در هفته جاری جان چهار نفر از همشهریان سنندجی را نجات دادند، گرامی می‌داریم که دوباره نام افراد فداکاری همچون دهقان فداکار (ریزعلی خواجوی) را در دل‌ها زنده کرد.

وی افزود: نام این جوان (آرمان بنفشی) باید در تاریخ ملی کشورمان و تاریخ استان کردستان ثبت شود چون باعث نجات چندین نفر دیگر شد و جان خود را در این راه فدا کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی رویدادی مهم‌تر از روز سنندج نداریم و این مطالبه اصلی شورای شهر از ادارات است و همه باید پای کار باشند.

رضایی اضافه کرد: شورای شهر نیز در این هفته از هیچ تلاشی دریغ نکرده و همچون گذشته پای کار است.

وی گفت: از نظرات صاحب‌نظران و پیشکسوتان نیز باید در اجرای برنامه‌های هفته سنندج استفاده شود و بزرگان این شهر در این هفته مورد تقدیر قرار گیرند.

کد خبر 746950

دیگر خبرها

  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • سنندج ،پایتخت دف جهان
  • نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود