Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

رئیس اتحادیه سوخت های جایگزین گفت: جایگاه‌های سی‌ان‌جی از سال آینده به خودروهای دوگانه سوز فاقد گواهینامه سلامت سوخت رسانی ، سوخت عرضه نخواهند کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از صداوسیما، علی محمودیان با اعلام فراخوان ثبت نام مالکان خودروهای دوگانه سوز در سراسر کشور افزود: مالکان خودروهای دوگانه سوز اعم از تبدیلی، کارگاهی و کارخانه‌ای بر اساس مصوبه اخیر هیئت وزیران باید ضمن ثبت نام و ورود مشخصات در سامانه کشوری جامع اطلاعات خودروهای گازسوز به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

irngv.ir و انتخاب یکی از مراکز مجاز، نسبت به تست سلامت تجهیزات سوخت رسانی خود و اخذ کد مجاز سوخت گیری اقدام کنند.

وی افزود: پس از ثبت نام و تأیید اطلاعات، فرد متقاضی وارد فرایند نوبت دهی می‌شود و با مراجعه به یکی از مراکز مجاز و انجام تست‌های مربوط، گواهی سلامت سیستم سوخت رسانی را دریافت می‌کند.

رئیس اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزین و خدمات وابسته ادامه داد: همچنین خودروهایی که به صورت کارگاهی تبدیل شده اند نیز می‌توانند پس از اخذ این گواهینامه به تغییر اطلاعات خودروی خود در کارت و سند و سایر مدارک هویتی اقدام کنند.

محمودیان یادآور شد: در سراسر کشور حدود ۱۵۰۰ واحد مرکز خدمات فنی خودروهای دوگانه سوز داریم که ۳۶۰ مرکز برای ارزیابی اولیه تجهیز شده و مجوزهای لازم را اخذ کرده اند و بقیه به تدریج وارد می‌شوند ضمن اینکه هرگونه تعمیر یا تعویض قطعه نیز در همین مراکز با قطعات استاندارد و زیر نظر متخصصصان و کارشناسان سازمان ملی استاندارد انجام می‌شود و نیازی به مراجعه به سایر مراکز وجود ندارد.

وی تعرفه صدور گواهینامه را حدود ۵۰ هزار تومان و خودروهای فراخوان شده را دو میلیون دستگاه اعلام و تصریح کرد: بخشی از هزینه‌های تجهیز و تعویض قطعات نیز با موافقت هیئت دولت توسط دولت تأمین خواهد شد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: جایگاه های CNG خودروهای دوگانه سوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد

به گزارش جماران؛ مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: در پی انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری قوه قضائیه در فضای مجازی و ادعای ممنوعیت ارسال اظهارنامه به مقامات دولتی لازم به توضیح است که اظهار به معنای اطلاع مطلبی به فرد دیگر است.

 

در سال‌های اخیر برخی افراد به منظور ارسال و رساندن درخواست‌های شخصی خود به مقامات دولتی به جای مراجعه به روابط عمومی‌ها و ثبت نامه اداری، اقدام به ارسال اظهارنامه کرده‌اند.

 

 با الکترونیکی شدن فرایند ارسال اظهارنامه این موضوع نیز افزایش یافته است و بعضا افراد در قالب ارسال اظهارنامه به مسئولان دولتی، درخواست شخصی خود را مطرح می‌کنند.

 

 ارسال درخواست‌های شخصی به مقامات دولتی، فرایند حقوقی محسوب نمی‌شود و باید از طریق روابط عمومی دستگاه انجام شود.

 

همچنین لازم به توضیح است که دستورالعمل ممنوعیت ارسال اظهارنامه به مقامات دولتی موضوع جدیدی نیست و این اقدام از سال ۹۲ در حال اجرا بوده است.

 

 لازم به ذکر و تصریح است کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • کلاف سردرگم واردات خودروهای کارکرده/ چرا کسی اجرای قانون را گردن نمی‌گیرد؟
  • کلاف سر در گم واردات خودروهای کارکرده/ چرا کسی اجرای قانون را گردن نمی‌گیرد؟
  • مدل قیمت‌گذاری گواهی اسقاط خودرو تغییر می‌کند
  • گواهی‌های صادره در مراکز اطراف تهران دقیق نیست
  • هزینه ای جدید برای شماره گذاری خودرو در ایران
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • افزایش ۳ تا ۷ برابری اسقاط خودرو‌های فرسوده با ابلاغ آیین نامه جدید
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می‌شود
  • قیمت گواهی اسقاط خودرو چقدر است؟
  • صرفه‌جویی ۱۵۲ میلیون دلاری در پرداخت یارانه سوخت با اسقاط خودروهای فرسوده در سال ۱۴۰۲