Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نوروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت ایام ماه رجب و عید نوروز با اشاره به کمک بسیجیان این پایگاه به نیازمندان اظهار کرد: در راستای کمک به نیازمندان، بسیجیان پایگاه امام جواد (ع) کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به مناسبت سال نو به پایگاه تحویل نمودند.
وی افزود: با هماهنگی انجام شده این هدایا به پایگاه مسلم ابن عقیل حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) مستقر در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی گردید تا بین نیازمندان توزیع گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود بسیج مساجد و محلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد مالدار صبح امروز سه شنبه در بازدید و تبریک عیدنوروز و میلاد امام حسن مجتبی (ع)، که به همراه مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش در محل پایگاه‌های رزمی و عملیاتی زیر مجموعه سپاه این شهرستان انجام شد، گفت: نیروهای سخت کوش و پرتلاش و خدمتگزار سپاه در تمام رده‌ها آماده جانفشانی در راه اسلام، انقلاب و رهبری بوده و در عرصه خدمت رسانی به مردم و صیانت از مرزهای میهن و تأمین امنیت مقتدرانه در صحنه حضوری فعال و تأثیرگذار دارند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح در شهرستان خاش و از جمله بسیجیان دلاور و پاسداران وطن آماده خدمت رسانی شایسته به مردم و مهمانان نوروزی هستند.

وی اظهار کرد: ولایت مداری، اخلاص، تدین، مردمیاری و حضور همیشگی و حماسی در صحنه‌های مختلف نظام اسلامی از ویژگی‌های شاخص بسیجیان و پاسداران وطن در این شهرستان به شمار می‌رود.

مالدار اضافه کرد: بسیجیان و پاسداران وطن در شهرستان خاش در مقوله‌های محرومیت زدایی و سازندگی نیز نقش چشمگیری بر عهده دارند که شایسته تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش نیز در این دیدار و بازدید، گفت: نیروهای مسلح و دلاورمردان بسیجی و عزیزان ما در سپاه شهرستان همواره کانون و محور وحدت، اخوت، برادری، الفت، صمیمیت و تکریم انسانی بوده و از نگاه اخلاقی نیز الگو هستند.

کد خبر 6062685

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • تصادف زنجیره‌ای ۲ تریلی، ۲ پراید، پیکان و پژو ۲۰۶
  • تصادف زنجیره‌ای ۲ دستگاه تریلی، ۲ خودرو پراید، پیکان و پژو ۲۰۶
  • ۴۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • تجلیل از خیران طلایی کمیته امداد
  • توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • وزارت راه و شهرداری‌ها به ساخت مساجد توجه کنند
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین  نیازمندان روستای سلطان آباد بخش رخ