Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در اجرای مصوبات کمیته راهبردی ملی تنظیم بازار، عرضه سیب و پرتقال تنظیم بازار را در میادین و بازار‌های میوه و تره بار آغاز کرد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در اجرای مصوبات کمیته راهبردی ملی تنظیم بازار و در راستای حمایت از شهروندان و کمک به دولت، عرضه سیب و پرتقال تنظیم بازار را در میادین و بازار‌های میوه و تره بار آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با توجه به نیاز شهروندان به محصولاتی نظیر سیب و پرتقال در این ایام، علاوه بر اجرای طرح تخفیفات نوروزی در خصوص انواع محصولات به ویژه میوه و تره بار، عرضه سیب زرد و سیب قرمز و پرتقال تامسون در میادین و بازار‌های میوه و تره بار با همکاری کمیته راهبردی تنظیم بازار میوه و تره بار استان تهران آغاز شد.

براساس این گزارش، از روز گذشته، عرضه سیب زرد و قرمز دماوند به قیمت هر کیلوگرم ۷۵۰۰ تومان و پرتقال تامسون شمال به قیمت هر کیلوگرم ۴۲۰۰ تومان در میادین و بازار‌های میوه و تره بار آغاز شده و مورد استقبال شهروندان که علاوه بر تأمین مایحتاج روزانه، نسبت به خریداری میوه مورد نیاز ایام عید خود اقدام می‌کنند، قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: تخفیف ۱۰ تا ۴۰ درصدی محصولات غذایی در میادین میوه و تره بار

گفتنی است، رعایت کلیه ضوابط، موازین و دستورالعمل‌های اجرایی، کمی، کیفی و بهداشتی در خصوص محصولات تنظیم بازار، همچنین دستورالعمل‌های کنترلی و نظارتی برای تامین، توزیع و عرضه این گروه از اقلام، الزامی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: میوه و تره بار عرضه سیب تنظیم بازار عرضه پرتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پیاز در میادین میوه و تره بار کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، با هدف خدمت رسانی مطلوب به مردم و به همت سازمان مدیریت میادین و سازمان تعاون روستایی، با عرضه مستقیم پیاز در میادین و بازارهای میوه و تره بار زمینه کاهش قیمت این محصول اساسی در میادین و بازارها و به طبع در سطح شهر فراهم شده است.

در حال حاضر قیمت پیاز به ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

قیمت این محصول در میادین و بازارهای میوه و تره بار ۲۵ درصد کاهش یافته و اختلاف قیمت ۵۰ درصدی با میانگین قیمت سطح شهر دارد.

کد خبر 6085080

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است
  • قیمت پیاز در میادین میوه و تره بار کاهش یافت
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • این میوه‌ها از پرتقال بیشتر ویتامین C دارند
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور | قیمت گوشت گوساله در میادین و فروشگاه ها
  • قیمت میوه در میادین تره بار
  • آغاز عرضه گوشت قرمز تنظیم بازاری | این گوشت در کدام استان ها عرضه می شود؟
  • اعلام قیمت انواع میوه در میادین و بازار‌های میوه و تره‌‌بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد