Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@11:27:30 GMT

اقدامات شاخص جهاد کشاورزی سرخس پس از انقلاب اسلامی

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۴۴۹۷

اقدامات شاخص جهاد کشاورزی سرخس پس از انقلاب اسلامی

اجرای 2800 هکتار آبیاری نوین در سطح مزارع کشاورزی سرخس و اجرای بیش از 400 کیلومتر خط انتقال آب با لوله و حذف نهرهای سنتی از جمله مهم ترین اقدامات شاخص جهاد کشاورزی شهرستان سرخس پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ واحد چندرسانه ای نسیم سرخس در «چهل سالگی انقلاب اسلامی»، دستاوردهای شاخص دستگاه های اجرایی شهرستان سرخس را در قالب «اینفوگرافی» منتشر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه اقدامات شاخص «جهاد کشاورزی» شهرستان سرخس در چهل سالگی انقلاب اسلامی را مشاهده می کنید.

 

محمدعلی رهنما، سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان سرخس در گفتگو با نسیم سرخس، اظهار کرد: اجرای ۲۸۰۰ هکتار آبیاری نوین (کم فشار و تحت فشار) در سطح مزارع کشاورزی سرخس و اجرای بیش از ۴۰۰ کیلومتر خط انتقال آب با لوله و حذف نهرهای سنتی از جمله مهم ترین اقدامات شاخص جهاد کشاورزی شهرستان سرخس پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

 

وی خاطرنشان کرد: با انجام این دو پروژه بین ۳۰ تا ۴۰ درصد در منابع آب شهرستان صرفه جویی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به اینکه  اولین برداشت نوبرانه گوجه سبز کشور در روستای گردشگری پیران در شهرستان سرپل ذهاب انجام می‌شود افزود: شرایط آب و هوایی، استفاده از ارقام مناسب و جایگزینی کود بیولوژیک به جای شیمیایی از عواملی است که موجب شده است محصول گوجه سبز این شهرستان از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد.
بهرامی با اشاره به اینکه سطح باغات گوجه سبز این شهرستان ۲۰۰ هکتار است گفت: پیش بینی می‌شود امسال یک هزار تن گوجه سبز روانه بازار شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرپل ذهاب گفت: برداشت نوبرانه گوجه سبز در فصل بهار باعث اشتغال زایی خوبی در شهرستان سرپل ذهاب شده است.

وی اظهار داشت: امسال به علت بارش تگرگ و باران محصول گوجه سبز غداران دچار خسارت‌های زیادی شد که از دست‌اندرکاران انتظار داریم در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده و باغداران را یاری کنند.

دیگر خبرها

  • برداشت کلزا در بهبهان
  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب