Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@11:13:58 GMT

بزرگترین پارک تفریحی شمال کشور به زیر آب رفت +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۴۵۰۴

بزرگترین پارک تفریحی شمال کشور به زیر آب رفت +تصاویر

باشگاه خبرنگاران: زارع مدیر عامل فضای سبز شهرداری ساری گفت: جزیره مصنوعی واقع در این پارک، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، فضای سبز، وسایل ورزشی، مسیر پیاده‌رو و پیست دوچرخه سواری پارک ملل ساری بر اثر بارش باران و وقوع سیلاب کاملا زیر آب رفت.

بزرگترین پارک تفریحی شمال کشور به زیر آب رفت

وی با بیان اینکه سطح آب همچنان در حال افزایش است، افزود: برای جلوگیری از خطرات احتمالی هماهنگی برای مسدود کردن پل تجن از سمت غرب به شرق در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع با کم نظیر خواندن طغیان رودخانه تجن ساری، گفت: عوامل شهرداری ساری از زمان وقوع سیلاب در محل حاضر و نسبت به هدایت آب اقدام کردند.

مدیر عامل فضای سبز شهرداری ساری از ساکنان حاشیه رودخانه تجن خواست از تردد در حاشیه پارک‌های قائم و ملل ساری خودداری کنند

پارک ملل ساری در زمینی به مساحت ۳۵ هکتار و به طول ۲ کیلومتر در حاشیه غربی رودخانه تجن قرار دارد و سال ۹۳ به عنوان بزرگترین پارک تفریحی شمال کشور بهره برداری شده بود.

این مجموعه به دلیل وجود پرچم تمام کشور‌های جهان، پارک ملل نام گرفته است.

وقوع سیلاب و بسته شدن برخی از راه‌های روستایی در مازندران

بارش شدید باران سبب ریزش کوه، مسدود شدن راه برخی روستاها، آبگرفتگی معابر و منازل در شهر‌های زیراب و پل سفید و رانش خاک در چند نقطه از محور اصلی زیراب به شیرگاه و پل سفید به تهران شده است.

اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران با بیان اینکه بارش باران از عصر دیروز در استان اغاز شده است و همچنان ادامه دارد، گفت: تشدید بارش‌ها از نیمه شب گذشته، سبب وقوع سیلاب، بسته شدن راه‌های روستایی و تخریب سردهنه‌های کشاورزی در برخی از مناطق استان شده است.

وی افزود: در این مدت شورآب سوادکوه، تلوک قائم شهر، ساری، بندر امیر اباد، بورخانی لفور سوادکوه و دشت ناز به ترتیب با ۷۵، ۷۰، ۶۸، ۶۴ و ۶۳ میلی متر بارش باران بیشترین میزان بارندگی ثبت شده در استان بوده است.

اسدی با بیان اینکه بارش باران و برف در مناطق جلگه‌ای، دشت و کوهستانی استان تا امشب ادامه دارد، افزود: در این مدت در اندوار آمل، آلاشت، بلده و کیاسر به ترتیب ۴۳، ۴۰، ۳۷ سانتی متر برف باریده است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران افزود: امد وشد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های کوهستانی استان به دلیل بارش برف با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی به صیادان هشدار داد با توجه به طوفانی و مواج بودن دریا از هرگونه فعالیت صید و صیادی در دریا خودداری کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: سیلاب مازندران پارک تفریحی مسدود شدن راه ها تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی سامانه بارشی تا اواسط فردا چهارشنبه فعال است  و احتمال رگبار‌های پراکنده در مناطق شمال و شمال شرق استان پیش بینی می‌شود.

محمد سبزه زاری افزود: همچنین در این مدت احتمال وقوع تندباد‌های شدید تا متوسط  همراه با  تندباد‌های لحظه‌ای  در جنوب و مرکز استان نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه  از اواسط چهارشنبه  با جنوبی شدن جریانات  افزایش رطوبت در نوارجنوبی و مرکز استان پیش بینی می‌شود، اظهار کرد: در این مدت شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۳۸ درجه و ایذه با ۱۱.۲ درجه سانتی گراد بیشترین و کمترین دما در استان را داشته اند.

همچنین در این مدت بیشینه و کمینه دمای اهواز ۳۴.۷ و ۲۱ درجه سانتی گراد ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • از بزرگترین پارک آبی کشور در شهر شیراز چه می‌دانید؟
  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • هشدار بارش شدید باران در ۲۱ استان
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • تبدیل دره مخوف تهران به بزرگترین مرکز تفریحی شهر | پاتوق معتادها به اکوپارک تبدیل می‌ شود
  • فیلمی از وقوع سیلاب بر اثر بارش باران در روستای نایه
  • آغاز موج‌های بارشی جدید/ وقوع بارش‌های شدید در تمام نقاط کشور