Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:25:17 GMT

تکالیف جدید برای انحمن هنرهای نمایشی

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۴۵۱۲

تکالیف جدید برای انحمن هنرهای نمایشی

عملکرد انحمن هنرهای نمایشی با حضور معاون هنری و با تاکید بر بازنگری اساسنامه و اصلاح ساختار و فرآیندها و همچنین انضباط مالی بیشتر برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، در ادامه برگزاری جلسات بررسی عملکرد مؤسسات و انجمن‌های مرتبط با معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه هیأت مؤسس انجمن هنرهای نمایشی ایران با موضوع بررسی عملکرد این انجمن در سال ۹۶ و ۹۷ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه هیأت مؤسس انجمن هنرهای نمایشی ایران که با حضور سید مجتبی حسینی؛ معاون امور هنری، شهرام کرمی؛ مدیرکل هنرهای نمایشی، حمید قبادی؛ مشاور اجرایی، امین مویدی؛ مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری، مجید فروغی، مدیر روابط عمومی معاونت هنری، حمید نیلی؛ مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران، هیأت مؤسس انجمن (حسین مسافر آستانه، محمد علی خبری)، اعضای هیأت مدیره انجمن (جواد مستخدمی، رحمان سیفی آزاد، سعید اسدی)، خزانه دار و بازرس انجمن برگزار شد؛ عملکرد این انجمن در سال‌های ۹۶ و ۹۷ بررسی شد.

در این جلسه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجمن هنرهای نمایشی ایران در سال ۹۶ و ۹۷ و برنامه‌های آتی این انجمن ارائه شد و تکالیفی به ویژه در خصوص بازنگری اساسنامه و اصلاح ساختار و فرآیندها و همچنین انضباط مالی بیشتر در هیأت امنا مصوب و به هیأت مدیره و مدیرعامل انجمن ابلاغ شد.

سید مجتبی حسینی معاون امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه با تاکید بر ساماندهی و هماهنگی انجمن‌ها و مؤسسات مرتبط با معاونت امور هنری گفت: بررسی عملکرد مؤسسات و انجمن‌های مرتبط با معاونت هنری از مدتی پیش آغاز شده است و در سال آینده نیز این فرایند ادامه دارد و ساختار و فرایند انجمن‌ها و مؤسسات بازنگری، اصلاح و ساماندهی می‌شود که یکی از ضرورت‌های آن بازنگری اساسنامه است. همچنین ارائه طرح‌ها و برنامه‌ها و هزینه مورد نیاز برای فعالیت‌ها از سوی انجمن‌ها و مؤسسات و بررسی آنها می‌تواند به هماهنگی بیشتر کمک کند.

حسین مسافر آستانه؛ عضو هیأت مؤسس انجمن هنرهای نمایشی ایران در این جلسه ادامه داد: برگزاری این جلسه اتفاق خوشایندی است و امیدواریم با نگاهی که مبنی بر ساماندهی انجمن‌ها و ارائه برنامه‌ها و طرح‌های سالیانه از سوی انجمن هنرهای نمایشی وجود دارد، پویایی بیشتر انجمن هنرهای نمایشی را که در حوزه تئاتر سراسر کشور مؤثر است، شاهد باشیم.

محمدعلی خبری، عضو هیأت مؤسس انجمن هنرهای نمایشی ایران نیز در این جلسه گفت: ضرورت دارد که مسائل و فعالیت‌های تئاتر از جمله حوزه مخاطبان تئاتر مورد توجه قرار گیرد و امیدواریم این جلسات به تقویت فعالیت‌های تئاتر از جمله فعالیت‌های انجمن هنرهای نمایشی ایران کمک کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انجمن هنرهای نمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ ­اسماعیل عجم افزود: انجمن‌های علمی و کمیته تحقیقات دانشجویی همواره می‌بایست در تعامل با یکدیگر و دوشادوش هم در مسیر گسترش فعالیت‌های علمی و پژوهشی در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی حرکت کنند. وی گفت: در راستای نقش آفرینی علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم و ضرورت جهش علمی و تحقیقاتی کشور و ظرفیت توسعه انجمن‌های علمی دانشجویی در تامین این هدف با توجه به تقویت اعتبارات کمیته‌های تحقیقات دانشجویی در دولت مردمی، طی تفاهمنامه‌ای میان معاونت تحقیقات و فناوری و معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت مقرر شد از این پس از اعتبارات کمیته‌های تحقیقات در حمایت مالی برنامه‌ها و فعالیت‌های انجمن‌های علمی استفاده حداکثری شود. این مقام مسوول افزود: از آنجایی که جهش تولید از طریق توسعه تولیدات علمی امکانپذیر خواهد بود، از معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی خواسته شده شورای مرکزی انجمن‌های علمی را در زمینه نگارش مقالات علمی و پژوهشی راهبری کنند. مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت اظهار کرد: از عرصه‌های پنجگانه فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشجویی می‌توان به فعالیت‌های علمی و پژوهشی از یک سو و فعالیت‌های نوآورانه از سوی دیگر اشاره کرد لذا دانشجویان علاقه مند می‌توانند از این فرصت بی سابقه نهایت حسن بهره برداری را در جهت ارتقای علمی خود و دیگر عزیزان داشته باشند. ضمنا در این طرح مشترک اولویت استفاده از دانشجویان به عنوان همکار پژوهشی، بر اساس یکی از مشخصات ذیل است: دانشجویان نخبه، دانشجویان مقطع دکتری و دانشجویان متاهل عجم ابراز امیدواری کرد، با عنایت خداوند متعال، مشارکت وسیع دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و اهتمام همکاران دو معاونت در دانشگاهها، اتفاقات مثمر و بی سابقه‌ای را در ارتقای دانش و پژوهش جامعه شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • نصرت‌الله میرزایی درگذشت
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی