Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:32:03 GMT

لژیونر ایرانی سه ماه بدون حقوق در ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۴۵۴۹

لژیونر ایرانی سه ماه بدون حقوق در ترکیه

مدافع ملی پوش و ایرانی تیم ترابزون اینروزها با یک مشکل عجیب و پیچیده روبرو شده است.

به گزارش"ورزش سه" مجید حسینی مدافع جوان تیم ملی ایران و استقلال بعد از جام جهانی 2018 روسیه به عنوان ستاره جوان فوتبال ایران به ترابزون اسپور ترکیه پیوست اما اکنون بعد از گذشته چند ماه از حضور این بازیکن در باشگاه ترکیه ای مشکلی عجیب برای او پیش آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز روزنامه گازتا دامگا در کشور ترکیه در خبری نوشت" مجید حسینی مدافع ایرانی تیم ترابزون اسپور به دلیل عدم پرداخت اقساط مبلغ انتقالش به باشگاه استقلال با تهدید محرومیت از سوی فیفا مواجه بوده است اما ترابزون اسپور این پول را که قرار بود به طور اقساط به باشگاه ایرانی بپردازد را داد اما حالا مشکل دیگری وجود دارد.»


در ادامه گزارش این روزنامه آمده است:" باشگاه  ایرانی(استقلال) بعد از اینکه چند ماه اقساطی که باید مجید حسینی به این باشگاه بابت انتقالش پرداخت می کرده را نمی دهد قصد شکایت به فیفا را دارد و این موضوع را با باشگاه ترابزون در میان می گذارد. ترابزون اقساط مربوط به مجید حسینی را به باشگاه استقلال پرداخت می کند. اما با وجود حل شدن مشکل شکایت استقلال به فیفا و دریافت اقساط، مجید حسینی با یک مشکل مواجه شده است. او که براساس قرارداد با باشگاه ترابزون باید سالانه 550هزار یورو در سال دستمزد بگیرد الان سه ماه است که هیچ دستمزدی از باشگاه نگرفته است.»


این گزارش روزنامه ترکیه ای به نوعی می تواند بیانگر این موضوع باشد که باشگاه ترابزون اقساط مربوط به انتقال مجید حسینی را از دستمزد این بازیکن به استقلال داده و همین موضوع باعث شده است که حسینی سه ماه را در ترکیه بدون دریافت دستمزد سپری کند.

 

 

ترکیه ترابزون سید مجید حسینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ترکیه ترابزون سید مجید حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استاندارد‌های دوگانه مبتلاست

وزارت خارجه آمریکا سالانه اقدام به انتشار گزارشی درباره شرایط حقوق بشر در جهان کرده و در آن کشور‌های ناقض حقوق بشر را معرفی می‌کند. با توجه به تجاوز ۲۰۱ روزه اسراییل به غزه که طی آن این باریکه با خاک یکسان و بیش از ۳۴ هزار نفر جان خود را از دست دادند، رژیم صهیونیستی از منظر افکار عمومی جهان در صدر لیست ناقضان حقوق بشر قرار گرفت؛ موضوعی که مقامات آمریکایی با آن موافق نیستند. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، ترکیه امروز (چهارشنبه) ایالات متحده را به داشتن استاندارد‌های دوگانه در حوزه حقوق بشر متهم کرده و از ناتوانی وزارت خارجه این کشور در انعکاس جنایات اسراییل در جنگ غزه در گزارش سالانه خود انتقاد کرد. 

در بیانیه منتشر شده از سوی وزارت خارجه ترکیه آمده است: ما عمیقا از اینکه بحران انسانی در جریان غزه در گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا منعکس نشده است، نگران هستیم. این گزارش با انگیزه‌های سیاسی و به دور از بی طرفی نگارش شده است. ما از واشنگتن می‌خواهیم به استاندارد‌های دوگانه خود در این زمینه پایان بخشد. 

وزارت خارجه ترکیه در ادامه آمریکا را متهم به ارتباط با شبه نظامیان کرد سوری متهم کرد؛ جریانی که از سوی آنکارا تروریستی محسوب می‌شود. 

آنکارا در پایان با محکوم کردن جنگ اسراییل در غزه، خواستار استقرار آتش بس فوری در این باریکه شد. این بیانیه همچنین حمایت همه جانبه و بی، چون و چرای کشور‌های غربی از تل آویو در این جنگ را مورد انتقاد قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • مربی لژیونر ایرانی در راه لیورپول
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استانداردهای دوگانه مبتلاست
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استاندارد‌های دوگانه مبتلاست
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی