Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، یک روز از عملیات جوان 19 ساله فلسطینی «عمر امین یوسف ابولیلى» در نزدیکی شهرک صهیونیستی «آرییل» در «سلفیت» کرانه باختری می‌گذرد و رژیم صهیونیستی هنوز موفق به دستگیری وی نشده است.

طی این عملیات که با تیراندازی، سلاح گرم و سرد همراه بود دو صهیونیست کشته و دست‌کم چهار نفر زخمی شدند.

وبگاه خبری «فلسطین الیوم» امروز (دوشنبه) اعلام کرد، خاخام «آخیعاد ایتنگر» که در عملیات دیروز بشدت مجروح شده بود، نیز امروز به جمع کشته شدگان افزوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس گزارش‌ها، وی از خاخام‌های افراطی معروف و از حامیان گروه‌ «تدفیع الثمن (پرداخت هزینه)» است که عملیات‌های نژادپرستانه زیادی علیه فلسطینی‌ها انجام می‌دهند.

 

وبگاه «قدس پرس» نیز در همین ارتباط نوشت، رژیم صهیونیستی صبح امروز (دوشنبه) هشت فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت و به مکان نامعلومی انتقال داد.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین به منزل خانواده عمر امین یوسف ابولیلی در شهر «الزاویه» در نزدیکی قدس یورش بردند و امکان تخریب آن (به دلیل انجام عملیات استشهادی) را بررسی کردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیستی از پدر و مادر عمر بازجویی کردند و برادر 15 ساله وی را با خود بردند؛ علاوه اینکه بسیاری به بسیاری از وسایل منزل آنها آسیب زدند.

رژیم صهیونیستی از دیروز تا کنون دست به جستجوی گسترده در روستاها و مناطق نزدیک به محل عملیات زده و تلاش‌های اطلاعاتی بسیاری برای مشخص کردن مکان مجری عملیات در جریان است.

بر اساس گزارش‌ها، رژیم صهیونیستی در حال بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته در امکان عمومی است تا شاید از میان آن سرنخی پیدا کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: به اسرائیل فقط مشاوره نظامی می‌دهیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «متیو میلر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد که این کشور نقشی در عملیات‌های نظامی رژیم صهیونیستی علیه فلطسینی‌ها ندارد و فقط به ارائه مشاوره اکتفا می‌کند.

وی در توضیح این ادعا افزود: ما در طراحی عملیات‌های نظامی اسرائیل نقشی نداریم. اما همواره به آنها درباره آنچه به‌زعم خودمان بهترین راه برای اجرای این عملیات است، مشاوره می‌دهیم. دست‎کم درخصوص برخی از نخستین دیدارهایی که بعد از ۷ اکتبر با اسرائیلی‌ها داشتیم، این مسئله صدق می‌کند.

میلر در ادامه هشدار داد که حمله اسرائیل به رفح باعث آسیب رساندن به غیرنظامیان فلسطینی خواهد شد و تشدید انزوای بین‌المللی اسرائیل را در پی خواهد داشت.

این بیانیه در حالی صادر می‌شود که آمریکا برخلاف ادعای تلاش برای برقراری آتش‌بس در غزه، حاضر به توقف کمک تسلیحاتی به رژیم صهیونیستی نیست و از این بابت شریک جرم قتل‌عام فلسطینیان است.

از سوی دیگر، بسیاری بر این باورند که اختلاف تل‌آویو-واشینگتن ساختگی است و به مسائل تاکتیکی بازمی‌گردد.

طی شش ماهی که از آغاز تهاجم نظامی اسرائیل علیه غزه می‌گذرد، شمار شهدای فلسطینی در مجموع به ۳۲ هزار و ۴۱۴ نفر رسیده و تعداد مجروحان نیز به ۷۴ هزار و ۷۸۷ نفر افزایش یافته است.

نامتناسب بودن پاسخ رژیم صهیونیستی به حمله  ۷ اکتبر حماس، حجم بالای تلفات انسانی و تلاش نظام‌مند اسرائیل برای محو نشانه‌های حیات از باریکه غزه که گویای قصد صهیونیست‌ها برای محو فیزیکی (نسل‌کشی) فلسطینی‌ها است، موجب شده که واشینگتن به ظاهر هم که شده از تل‌‌آویو فاصله بگیرد.

 

انتهای پیام/

مریم خرمائی

دیگر خبرها

  • عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری
  • عملیات ضد صهیونیستی جدید در کرانه باختری
  • عملیات ضد صهیونیستی در اریحا/ چند صهیونیست زخمی شدند
  • ادامه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه و شهادت فلسطینی ها
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به جنایت رژیم صهیونیستی / یک صهیونیست کشته شد
  • آمریکا: به اسرائیل فقط مشاوره نظامی می‌دهیم
  • کشتار غیرنظامیان در غزه بی‌سابقه است
  • زخمی شدن 31 نظامی اسرائیلی در 48 ساعت گذشته
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها/ تلفات سنگین اشغالگران