Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات زیرساختی وزارت راه در مازندران گفت: اتصال شهرستان بابل به راه‌آهن سراسری مطالبه بابلی‌ها از وزارت راه است. ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

حسین نیازآذری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری با اشاره به سفر عصر امروز وزیر راه و شهرسازی به مازندران به وضعیت نامناسب محورهای‌ مواصلاتی‌شهرستان به‌ویژه محورهای رانشی بابل اشاره و خواستار ایمن‌سازی و تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه‌کاره به‌ویژه کنارگذر جنوبی بابل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اهمیت مصوبات ستاد بازآفرینی‌ شهری بر لزوم اجرای صورتجلسه مشترک با معاونت بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی برای ساماندهی منطقه پل محمدحسن خان و زمین نعل‌اسبی حاشیه بابلرود تاکید کرد.

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های گیلان در نوروز 98 اعلام شدپلیس راهور: جاده‌های کشور نوروز پربارش و برفی را به خود می‌بینندبارش برف و باران در جاده‌های 10 استان/ انسداد چند محور

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی، اتصال شهرستان بابل به راه‌آهن را یکی از مطالبات به‌حق مردم دانست و از وزیر راه و شهرسازی خواست با توجه به زمینه‌های ارتباطی شهرستان بابل این درخواست مطالعاتی و عملیاتی شود.

انتهای پیام/ح

R41358/P/S6,74/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: با هدف اجرای تفاهم‌نامه همکاری وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و نفت، زمین‌های مستعد وزارت نفت در ۹ استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به این سازمان معرفی شد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی تأکید کرد: در اجرای تفاهم‌نامه مشترک وزارت راه و شهرسازی و وزارت نفت زمین‌های مستعد ساخت مسکن در ۹ استان برای طرح نهضت ملی مسکن به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی شد.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و نفت افزود: نمایندگان وزارت نفت زمین‌های مازاد متعلق به این وزارتخانه در استان‌های خوزستان، قم، قزوین، کردستان، کرمانشاه، سمنان، مرکزی، بوشهر و هرمزگان را به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی کردند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: موضوع این تفاهم‌نامه تولید و عرضه حداقل ۸۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور است.

سازمان ملی زمین و مسکن در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن تاکنون موفق به شناسایی ۲ هزار و ۷۷۶ هکتار اراضی مازاد دیگر دستگاه‌ها شده که بیش از ۳۷۰ هکتار آن متعلق به وزارت نفت بوده است.

دیگر خبرها

  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی
  • تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی پس از ۳۰ سال به ثمر نشست
  • آغاز برداشت علوفه ترکیبی در بابل + فیلم
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در شهرستان بابل
  • آغاز برداشت علوفه مخلوط از مزارع مازندران