Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، این روزها بار دیگر مرحوم غلامرضا تختی و ماجرای مرگ مرموزش همزمان شده است با اکران فیلمی که برای وی ساخته شده است. فیلم تختی به کارگردانی بهرام توکلی و تهیه کنندگی سعید ملکان ساخته شده است دیشب در اکران مردمی این فیلم سینمایی ماهور الوند , بهنوش طباطبایی , علیرضا گودرزی و بهرام توکلی در پردیس سینمایی آزادی حضور یافتند و در کنار مردم به تماشای فیلم نشستند

بازیگران در اکران مردمی فیلم تختی

اولین اکران مردمی فیلم سینمایی «تختی» با حضور ماهورالوند و بهنوش طباطبایی و بهرام توکلی و علیرضا گودرزی در پردیس سینمایی آزادی شب گذشته برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنوش طباطبایی

ماهور الوند

اکران مردمی فیلم سینمایی تختی خوب است بدانید : داستان فیلم تختی با دور تند!

این فیلم نه درباره مرگ مرموز جهان پهلوان تختی که درباره زندگی‌اش بود. فیلم از قرائت وصیت‌نامه جهان پهلوان شروع می‌شود،  سکانس بعد “آقا تختی” در اتاق بیست و سه هتل آتلانتیک مشغول به هم زدن قرص در لیوان آب است که به گذشته و “چاله آب سیاه” بیغوله های جنوب تهران پرتاب می‌شود

به کودکی تلخ و فقر و پدرِ آس و پاس شده که پول دستی می‌خواهد و نمی‌دهندش، به کتک‌کاری‌هایِ خشن توی پسله‌ها و آلونک‌ها، به باربری در شرکت نفت مسجد سلیمان. به مادرش، به دست‌هایِ مادرش و نیکمتِ چوبیِ پدرِ نیمه دیوانه و صدای تق و تق چکش و میخ روی چوب‌های پاره پاره. روی اعصاب.

ماهور الوند

بهنوش طباطبایی

ماهور الوند در اکران فیلم تختی

بقیه فیلم روایت خبرنگاری است که از نزدیک تختی را می‌شناخته و چندین بار با او مصاحبه گرفته است. تمرکز فیلم بر جنبه مردمی شخصیت جهان پهلوان تختی است. در فیلم مدام از صحنه های دستگیری او از مردم نمایش داده می‌شود. او هیچ چیز را برای خود نمی‌خواهد.

در قسمت هایی از فیلم نیز به جدال ساواک و حکومت با مرام و اندیشه غلامرضا تختی اشاره می‌شود. ارتباط او آیت الله کشانی و ارادتش به دکتر مصدق برایش دردسر ساز می‌شود.

اکران مردمی فیلم سینمایی تختی

عکس های بهنوش طباطبایی

ماهور الوند و بهنوش طباطبایی

آنها او را از کشتی محروم می‌ کنند، حقوقش را قطع می‌ کنند و سرانجام این بی‌مهری‌ ها و شایعات ریز و درشت روزنامه ها و شرایط بد اقتصادی و مشکلات خانوادگی و اختلاف با همسرش او را به اتاق بیست و سه هتل آتلانتیک می‌ کشاند.

بهنوش طباطبایی

ماهورالوند , بهنوش طباطبایی , بهرام توکلی

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مرگ فیلم سینمایی جهان فقر پول مسجد مصاحبه کشتی مشکلات پارس بهنوش طباطبایی پارس نیوز اکران مردمی ماهور الوند فیلم تختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری عجیب؛ تغییر باورنکردنی این بازیگر را ببینید!

خبرآنلاین نوشت: تصویر منتشر شده از بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون با چهره‌ای متفاوت را ببینید. عکس از یکی از ویدیو‌های تبلیغاتی اینستاگرامی که بهنوش بختیاری در آن حضور داشته، گرفته شده است.

بهنوش بختیاری با ظاهر جدیدش سوژه فضای مجازی شد.

tags # بهنوش بختیاری سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری عجیب؛ تغییر باورنکردنی این بازیگر را ببینید!
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • انتصاب مدیر جدید ارتباطات مردمی شهرداری قم
  • تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد
  • اکران «مست عشق» از پنج اردیبهشت / فروش بلیط از یک شنبه
  • اکران فیلم سینمایی مست عشق به تعویق افتاد