Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@08:02:54 GMT

مرزبان ملایری در درگیری با اشرار به شهادت رسید

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۴۸۷۰

مرزبان ملایری در درگیری با اشرار به شهادت رسید

فرمانده انتظامی ملایر روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا افزود: طبق گزارش های اعلام شده، این مرزبان درجه دار ملایری در بانه مشغول خدمت بود که از آن سوی مرز به دلیل رگبار اشرار مسلح به شهادت رسیده است.
سرهنگ داود علی بخشی افزود: در این درگیری 2 تن از مرزبانان ایرانی مورد اصابت گلوله اشرار قرار می گیرند که یکی از آنان زخمی و دیگر مرزبان که درجه دار و اهل ملایر بود، به درجه رفیع شهادت نایل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هنوز اطلاعات دقیقی از نحوه شهادت «ابوذر حمزه کردخوردی» به دست ما نرسیده است و به محض رسیدن اطلاعات موارد لازم ارایه می شود.
به گزارش ایرنا، شب گذشته حدود ساعت 21 و 30 دقیقه شب مرزبانان هنگ مرزی بانه در حین گشت ‌زنی در نقطه صفر مرزی در منطقه مرزی سراب با اشرار مسلح درگیر شدند که در این درگیری افسر ناجا «ابوذر حمزه کردخوردی» مرزبان اهل شهرستان ملایر در استان همدان به شهادت رسید.
آیین تشییع پیکر پاک این شهید قرار است فردا در شهرستان ملایر تشییع و به خاک سپرده شود.
7528/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان همدان شهادت درگیری مرزبان اشرار 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف میلیاردی کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرهنگ ستاد محمد محمودی اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مرزبانان هنگ مرزی تایباد موفق شدند مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد افزود: مرزبانان پست کنترل و مراقبت مرزی دوغارون، در جهت پیشگیری از خروج کالای قاچاق از کشور طی چندین عملیات موفق شدند، تعداد ۶۵ عدد حلب روغن نباتی، ۱۳۷۰ پاکت انواع سیگار و ۷۱۰  پاکت انواع توتون به ارزش ۱ میلیارد و ۶۷۲ میلیون و ۲۹۰ هزار ریال را به صورت بلاصاحب کشف کنند. 

وی بیان کرد: قاچاقچیان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند مرزبانان با اشراف اطلاعاتی کوچکترین تحرکات را در نوار مرزی زیر نظرگرفته و با هرگونه اقدام سودجویانه قاطعانه برخورد خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • نجات جان بیمار از سوی تکاوران یگان تکاوری ۱۲۳ هنگ مرزی گزیک
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند
  • کشف میلیاردی کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان ملایر
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان
  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • بازسازی عمارت سیف الدوله ملایر
  • بازسازی و مرمت عمارت سیف الدوله در ملایر