Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:14:28 GMT

مسی: تا به حال هواداران حریف تشویقم نکرده بودند

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۴۸۸۰

مسی: تا به حال هواداران حریف تشویقم نکرده بودند

تهران- ایرنا- «لیونل مسی» ستاره بارسلونا پس از هت تریک مقابل رئال بتیس اظهار داشت: یادم نمی آید تاکنون توسط هواداران حریف تشویق شده باشم، خوش شانس بودم که هر سه ضربه به گُل نشست.

«لیونل مسی» فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا پس از به ثمر رساندن سومین گل خود با ضربه چیپ در پیروزی 4 بر یک شب گذشته تیمش مقابل رئال بتیس، از سوی هواداران میزبان در ورزشگاه بنیتو ویامارین ایستاده تشویق شد
هت تریک ستاره آرژانتینی در این دیدار چهارمین مورد آن در فصل جاری و سی و سومین بار در لالیگا محسوب می شود اما این سومین باری بود که موجب همهمه در ورزشگاه شد؛ همهمه ای که نه تنها هواداران آبی اناری ها بلکه هواداران بتیس را مجبور به تشویق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسی سومین گل خود را تقریبا از زاویه ای غیرممکن با ضربه ای به اصطلاح «چیپ» از روی سر «پائو لوپز» عبور داد و حاضرین در ورزشگاه مبهوت از نبوغ فرازمینی مینیاتوری بارسا برای نشان دادن عمق تحسین خود، هیچ راهی به جز تشویق ایستاده پیدا نکردند.
در این بین، مسی پس از بازی در مصاحبه با مووی استار اظهار داشت: به خاطر ندارم که برای به ثمر رساندن یک گل از سوی هواداران حریف تشویق شوم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون چنین گلی به ثمر رسانده بود یا خیر تاکید کرد: نمی دانم اما خوش شانس بودم که هر 3 ضربه ام وارد دروازه شد و سه امتیاز بازی را به دست آوردیم؛ می دانستیم که این فرصت را داریم تا اختلاف امتیاز خود را با اتلتیکو افزایش دهیم و آن را از دست ندادیم.
ورزشی**3991**9118**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ليونل مسي بارسلونا هت تريك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله عصبی به هوادار استقلال بعد از گل‌های حریف

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و چهارم استقلال تهران میزبان شمس آذر قزوین بود.

پیش افتادن استقلال با یک گل خیال هواداران این تیم را بابت پیرورزی مقتدرانه راحت کرده بود اما شمس آذر در دقایق پایانی دو گل پشت سر هم زد تا التهاب و استرس برای استقلالی‌ها به اوج خود برسد.

استقلال در نهایت این بازی را با اختلاف یک گل پیروزی شد. در این دقایق پراسترس اما یکی از هواداران جوان استقلال روی سکوها دچار حمله عصبی شد و با کمک کادر فوریت‌های پزشکی حاضر در ورزشگاه به کنار زمین آورده شد تا کارهای درمانی روی او انجام شود.

دیگر خبرها

  • حمله عصبی به هوادار استقلال بعد از گل‌های حریف
  • مشت های گره کرده نکونام و اعتراض کادر فنی حریف/ تشویق هر دو تیم!
  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| حضور مدافع سابق، اعتراض به داور و شعار ویژه برای گلزن آبی‌ها
  • واکنش جالب هواداران به جریمه کاپیتان: شماره کارت بده!
  • اتفاقات دیدار استقلال - شمس آذر | هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)