Web Analytics Made Easy - Statcounter

رنجبر گفت:تصمیمات شورای ترافیک استان،طرح‌های ترافیکی شهرداری را با چالش و رکود همراه کرده است و برخی مشکلات حقوقی و ارزی سبب توقف احداث پارکینگ در میدان امام خمینی (ره) شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محسن رنجبر معاون شهردار قم پیش از ظهر امروز در هشتاد و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد،گفت: برخی مشکلات حقوقی و ارزی سبب توقف احداث پارکینگ در میدان امام خمینی (ره) شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با تأکید بر لایحه اخذ مجوز مصوبه پیشنهادی سال ۹۸ سازمان توسعه و عمران تصریح کرد: برخی تصمیم‌گیری‌های شورای ترافیک دقیقاً در برابر توسعه قم و برنامه‌های ترافیکی شهرداری قرار دارد که اتصال تقاطع کیوان فر به میدان امام (ره) از مهم‌ترین این تصمیم متناقض است.

وی با تأکید بر لایحه اخذ مجوز واگذاری ۵۰۰۰ جدول سیمانی برای بهسازی جداول عرصه‌های ساختمانی مراکز تحت فرماندهی نیروی زمینی ارتش در شهید فراشاهی یادآورشد: این پادگان در حریم شهری قرار نداشته و از این نظر ارائه کمک با اشکال قانونی روبه‌رو است.

رنجبر تصریح کرد: تصمیمات یک‌طرفه شورای ترافیک استان سبب می‌شود که تمام برنامه‌ریزی‌ها و بودجه‌نویسی‌های شهرداری در اجرای طرح‌های ترافیکی را با مشکل و معضل همراه کند.

عضو شورای شهر قم نیز با اشاره به لایحه اخذ مجوز مصوبه پیشنهادی سال ۹۸ سازمان توسعه و عمران بیان کرد: ماهانه بیش از ۳ میلیارد و ۵۰۰ تومان هزینه این سازمان است، افزایش تعداد نیرو‌های این سازمان ازجمله مهم‌ترین عوامل افزایش هزینه‌های جاری سازمان توسعه و عمران است. هرماه بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فقط صرف حقوق کارکنان آن می‌شود.

روح‌الله امراللهی لایحه اخذ مجوز مصوبه پیشنهادی سال ۹۸ سازمان توسعه و عمران را موردتوجه قرار داد و گفت: افزایش هزینه‌های جاری این سازمان ادامه فعالیت آن را با مشکل روبه‌رو کرده است، حقیقت این است که در پروژه قابل‌توجهی در بودجه سال ۹۷ و ۹۸ واگذار نشده و به‌زودی این سازمان به یکی از سازمان‌های هزینه‌ای شهرداری تبدیل خواهد شد.

وی با تأکید بر لایحه اخذ مجوز مصوبه پیشنهادی سال ۹۸ سازمان توسعه و عمران ادامه داد: ازآنجایی‌که این سازمان درآمد پایدار نداشته، اما هزینه دائمی دارد به یکی از سازمان‌های وابسته شهرداری تبدیل خواهد شد. جذب بی‌ضابطه نیرو از نقاط منفی و شایبه برانگیز سازمان توسعه و عمران است.

انتهای پیام/ح

شورای ترافیک استان مانع اجرای پروژه‌های ترافیکی شهرداری قم می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری قم پارکینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به فعالیت‌های این سازمان در سال گذشته از خودکفایی شهرداری قم در زمینه تولید آسفالت مورد نیاز در سطح شهر و فروش مازاد آن به بخش خصوصی خبر داد.

مسعود بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به عملکرد سازمان توسعه و عمران شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ میزان ۲۱۰ هزار تن آسفالت توسط سازمان توسعه و عمران شهرداری تولید و حمل و پخش شد.

وی افزود: ۱۲۰ هزار تن مصالح معدنی و ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در مجموعه ساخت قطعات بتنی ساخته شد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خاطرنشان کرد: در بحث آسفالت شهرداری قم در سال گذشته توانست به خودکفایی صددرصدی برسد و علاوه بر آن فروش به بخش خصوصی نیز اتفاق افتاد.

بخشی تصریح کرد: سازمان توسعه و عمران شهرداری قم توانسته است در حوزه تأمین آسفالت علاوه بر تأمین مصرف مناطق و پروژه‌های شهرداری، رقابت خوبی با بخش خصوصی در زمینه کیفیت و قیمت داشته باشد و بخش خصوصی در چهارچوب مقررات موجود به شکل خریدار به شهرداری مراجعه کرده است.

وی با اشاره به نیاز شهرداری قم به معادن و تولید مصالح معدنی برای زیر اساس و اساس آسفالت ادامه داد: معدن ونارچ یکی از مکان‌هایی است که شهرداری سال‌ها آن را در دستور کار داشته است و نزدیک به ۷۰ درصد نیاز شهرداری از این معدن تأمین می‌شد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به اینکه سال گذشته سازمان توسعه و عمران موفق شد مجوز کار در یک معدن کوهی در کهک بگیرد، اضافه کرد: مجوز این کار از مجاری قانونی اخذ شد و در سال جدید بهره‌برداری از معدن اتفاق می‌افتد.

بخشی با اشاره به اهمیت تأمین به موقع مصالح برای پروژه‌های شهری گفت: در این زمینه نیز حرکت به سمت خودکفایی است تا ۱۰۰ درصد مصالح مصرفی و خاکی پروژه‌های شهری قم در سازمان توسعه و عمران شهرداری تأمین شود.

کد خبر 747139

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری
  • توقف ایجاد غرفه در میدان امام(ره) بیرجند
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • سال جدید برنامه‌های خوبی را برای توسعه و عمران شهر ایلام داریم