Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنتی پور با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از چهار میلیون نفر روز از بقاع متبرکه این استان را زیارت کردند، گفت: برای سال جدید نیز پیش بینی افزایش ۳۰ درصدی زوار در بقاع متبرکه استان را داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام سیدنورالله جنتی پور امروز در نشست خبری طرح نوروزی «آرامش بهاری» با حضور اصحاب رسانه، اظهار داشت: در طول امسال علی رغم کاستی ها، توفیقات خوبی در زمینه جذب اعتبار ساخت و ساز بقاع متبرکه به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این اداره کل و ادارات شهرستانی در زمینه ارتقاء و بهره وری موقوفات، ارتقاء قرآن آموزی در جامعه و حضور قرآن آموزان استانی در مسابقات کشوری تلاش های خوبی انجام دادند.

 

جنتی پور از تلاش ها برای احیاء موقوفات این استان در جهت نیت واقف به ویژه موقوفه هفت تیر یاسوج سخن به میان آورد و اضافه کرد: با تلاش های صورت گرفته، درآمد موقوفات 80 درصد افزایش پیدا می کند.

 

وی یادآور شد: با توجه به تلاش های صورت گرفته پیش بینی می شود در سال 98 رشد بالای 2 میلیارد تومانی از محل درآمدزایی موقوفات را داشته باشیم.

 

این مسئول فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت های استان را در این زمینه یادآور شد و عنوان کرد: با توجه به این ظرفیت ها می توان پیش بینی 12 میلیارد تومان درآمدزایی در این زمینه را داشته باشیم.

 

جنتی پور با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از چهار میلیون نفر روز از بقاع متبرکه این استان را زیارت کردند، گفت: برای سال جدید نیز پیش بینی افزایش 30 درصدی زوار در بقاع متبرکه استان را داریم.

 

وی ضمن تاکید بر حفظ جایگاه ویژه بقاع متبرکه، اذعان داشت: با توجه به اینکه فرقه وهابیت به جایگاه و اهمیت این مکان های مقدس پی برده، تلاش های بسیاری برای از بین بردن اعتقادات دینی و مذهبی مردم انجام می دهند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگلویه و بویراحمد گفت: اوقاف و امور خیریه باید با همکاری رسانه ها نقش موثری در خنثی سازی توطئه دشمنان بقاع متبرکه و امامزادگان ایفا کنند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شبستان خبرگزاری بیانیه گام دوم انقلاب ایام نوروز دیدار با مراجع شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل نشست خبری محمد جواد ظریف زائرین درآمدزایی زیارت اوقاف و امور خیریه بقاع متبرکه وهابیت امامزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش قدس آنلاین، ولی بهره مند، کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به بررسی نقشه‌ها و الگوهای جوی از امروز دوشنبه تا اواخر وقت روز چهارشنبه جو استان کهگیلویه و بویراحمد تحت تاثیر سامانه ناپایدار بارشی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این مدت و بیشتر از بعداز ظهر امروز در برخی مناطق رگبار باران و رعد و برق احتمال تگرگ و افزایش سرعت و وزش باد و گرد و غبار رقیق پیش بینی می‌شود.

بهره مند اظهارکرد: در روزهای پنجشنبه و جمعه آسمان استان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد انتظار می رود.

کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از امروز تا روز چهارشنبه قدری کاهش نسبی دما وجود دارد و از روز پنجشنبه دما روند افزایشی به خود خواهد گرفت.

بهره مند عنوان کرد: برای امروز تا پایان روز چهارشنبه هشدار سطح زرد صادر شده است.

وی بیان کرد: شهر لیکک و ایستگاه امامزاده جعفر با بیشینه دمای۳۱.۴ درجه سانتیگراد و سی سخت با کمینه دمای ۱۰ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد بوده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی‌جان کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد
  • تلاش برای احیای هنر نمدمالی
  • تأمین زمین ۲۳۵۴ خانوار کهگیلویه و بویراحمدی در قالب طرح جوانی جمعیت