Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:36:04 GMT

سیلوا: اتفاقی بزرگ برای منچسترسیتی در پیش است

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۴۹۲۴

سیلوا: اتفاقی بزرگ برای منچسترسیتی در پیش است

برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی معتقد است این تیم در آستانه خلق یک شگفتی بزرگ قرار دارد و با حمایت هوادرانش می‌تواند در فصل جاری دست به تاریخسازی بزند.

به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی که بعد از مدتها گمانه‌زنی و مذاکره، هفته پیش سرانجام قرارداد جدید و بلندمدتی با این باشگاه امضا کرد در مصاحبه به روزنامه انگلیسی ایندیپندنت می‌گوید اطمینان دارد سیتی در آستانه خلق یک شگفتی بزرگ قرار دارد و اگر اوضاع به همین منوال ادامه پیدا کند می‌تواند در پایان فصل جاری به موفقیتی تاریخی دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سیلوا در گفتگو با ایندیپندنت گفت:" همه بازیکنان منچسترسیتی احساس می‌کنند که امسال می‌تواند برای این باشگاه و ما سال خاصی باشد. البته فصل پیش هم فصل خاصی بود چون ما قهرمان لیگ برتر شدیم ولی امسال می‌تواند خاص‌تر باشد چون ما تا اینجا یک جام بدست آورده‌ایم و همچنان برای فتح سه جام دیگر شانس داریم".

 

 

برناردو سیلوا در ادامه این مصاحبه گفت:" البته این احتمال وجود دارد که هر سه جام را ببریم یا در هر سه ببازیم و دیگر جامی بدست بیاوریم. ما شک نداریم که کار خیلی سختی در یپش داریم و یک ماه و نیم آینده است که مشخص می‌کند در پایان فصل با دست پر مقابل هواداران‌مان قرار می‌گیریم یا نه".

 

ستاره پرتغالی سیتی در ادامه افزود:" این یک ماه و نیم برای ما اهمیت حیاتی دارد. ما می‌توانیم در پایان فصل، صفحه جدیدی در تاریخ این باشگاه باز کنیم و این همان هدفی است که همه برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم".

 

 

منچستر سیتی برناردو سیلوا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی برناردو سیلوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزند چهارم کایل واکر به دنیا آمد؛ خیانت بزرگ واکر فراموش شد؟!

زی‌سان: «کایل واکر» کاپیتان منچسترسیتی و همسرش «آنی کیلنر» چهارمین فرزند خود را به دنیا آوردند.

به گزارش زی‌سان، یکی از دوستان واکر به خبرگزاری‌ها گفته که چند ماه گذشته برای خانم کیلنر زمان «ویرانگر» و «دشواری» بوده است، آنی در ماه دسامبر متوجه شد که واکر فرزند دوم خود را از یک اینفلوئنسر اینستاگرام، «لورین گودمن»، به دنیا آورده است.

ستاره منچسترسیتی و انگلیس از ماه ژانویه در یک خانه اجاره‌ای دور از منزل ۳.۵ میلیون پوندی‌اش در پرستبری، چشایر زندگی می‌کند. این زوج همراه با فرزندان‌شان رومن، ۱۱ ساله، ریان، هفت ساله و رینگ، پنج ساله ادامه دادند و تمام تلاش خود را برای بازسازی رابطه خود انجام می‌دهند.

گمانه زنی‌هایی وجود دارد که خانم کیلنر حتی قرار است فرزند چهارمشان را که هنوز جنسیتش فاش نشده چهارشنبه شب به بازی خانگی منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید ببرد.

آنی کیلنر ترس این را داشت که استرس روی جنین متولد نشده‌اش در روز‌های آخر بارداری تأثیر بگذارد و کنترل توجه رسانه‌ها در مراحل آخر بارداری‌اش بسیار دشوار شده بود.

دوست خانوادگی کایل واکر و همسرش به رسانه‌ها گفته کایل واکر در بیمارستان بر بالین همسرش حضور داشته و مراقب او بوده است. وی همچنین عنوان کرده که کایل و همسرش در حال بازسازی رابطه خود هستند، اما هنوز به طور کامل آشتی نکرده‌اند. هنوز معلوم نیست که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. 

کایل واکر و آنی کیلنر از زمان مدرسه با یکدیگر دوست بودند و البته رابطه جدی آنها به مدت ۹ سال تا سال ۲۰۱۹ ادامه داشت، اما در سال ۲۰۱۹ از هم جدا شدند و در نهایت این دو در سال ۲۰۲۱ با هم ازدواج کردند.

سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • انیمیشن فان عمر مومنی از پنالتی برناردو سیلوا مقابل رئال مادرید / فیلم
  • انتقاد فان باستن از برناردو سیلوا: او بدترین ضربه پنالتی ممکن را زد
  • نقش بزرگ آنتونیو رودیگر در بُرد بزرگ رئال برابر منچسترسیتی
  • راز پیروزی حیرت‌انگیز رئال در جهنم اتحاد
  • هنر پنالتی زدن: راز پیروزی حیرت‌انگیز رئال در اتحاد
  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • فرزند چهارم کایل واکر به دنیا آمد؛ خیانت بزرگ واکر فراموش شد؟!