Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@23:27:21 GMT

صحبت داوران علیه قلعه نویی ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۴۹۲۵

صحبت داوران علیه قلعه نویی ممنوع شد

مصاحبه امیر قلعه نویی در پایان بازی با فولاد واکنش شدید داوران مورد انتقاد را به همراه داشت. علیرضا فغانی، اشکان خورشیدی و محسن ترکی مصاحبه های تندی علیه سرمربی تیم سپاهان انجام دادند.

به گزارش "ورزش سه"، کمیته داوران بعد از این دعواها سعی کرد از داوران مورد انتقاد حمایت کند، به خصوص از چهار داوری که امیر قلعه نویی از آنها انتقاد کرد علیرضا فغانی و اشکان خورشیدی در حال قضاوت هستند و به احتمال قوی یکی از آنها دربی را سوت خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوود رفعتی در مصاحبه دیروز خود به یک نکته مهم اشاره کرد و آن ممنوعیت مصاحبه داوران با رسانه ها بود. رییس دپارتمان کمیته جوانان این موضوع را تکرار کرد تا داوران در روزهای آتی واکنشی به مصاحبه های مربیان نشان ندهند.

 

در مصاحبه داوود رفعتی می خوانیم: داوران طبق آیین نامه حق مصاحبه با رسانه‌ها را ندارند. عدم مصاحبه داوران و ناظران به دلیل قوانین و دستورات بین المللی است و هیچ ارتباطی به مسئولین فدراسیون ندارد و طبق قوانین با آنها برخورد می‌کنیم.

 

داوود رفعتی هم چنین در بخشی از مصاحبه اش در حمایت از داورانی که امیر قلعه نویی از آنها انتقاد کرد، گفت: اخیرا هجمه‌هایی علیه داوران و تشکیلات داوری در رسانه ها ایجاد شده است. به نظرم این حواشی فقط باعث می شود جو مشتنج شود. حملات به داوران غیرمنصفانه است. فوتبال و داوری نیاز به آرامش دارد. آنچه مسلم است این فضا فقط آرامش را از داوران می گیرد.

 

رییس دپارتمان کمیته جوانان به این دلیل قانون را به داوران یادآور شد که بعد از مصاحبه های آنها امیر قلعه نویی دوباره مصاحبه کرد و گفت: آقای فغانی! نگاهت بالا به پایین است! فقط گفتم از چهار داور خاطره بد دارم. یا دوستان به حرف‌هایم توجه نکردند یا عناد داشتند. واقعاً متأسفم برای یک اتحاد غلط که ایجاد شد. داوران که جزو تحصیلکرده ها هستند، چطور بدون مطالعه صحبت کردند. از من هم خیلی‌ها خاطره دارند. آقای فغانی! یک بار بین دو نیمه در یکی از مسابقات لیگ، راجع به یک بازیکن صحبت کردیم که بین خودمان می‌ماند. یک مقدار مدیریتت را قوی کن چون وجهه بین المللی داری.  از وقتی از جام جهانی آمدید نگاهتان بالا به پایین است که همان نفس اماره است.

 

بی شک اگر داوران باز هم به مصاحبه امیر قلعه نویی جواب می دادند این دعوا هم چنان ادامه پیدا می کرد و چالش ها بیشتر می شد اما این بار داوران سکوت کردند و البته همان طور که اشاره شد این به خاطر درخواست داوود رفعتی و هم چنین یادآوری قانون بوده است. به واقع او تکرار مصاحبه علیه امیر قلعه نویی را ممنوع اعلام کرده است.

 

فولادمبارکه سپاهان کمیته داوران داوران امیر قلعه نویی(سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان کمیته داوران داوران امیر قلعه نویی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری، مربی تیم ملی ایران که سابقه هدایت نساجی و دستیاری در تیم‌های مختلف از جمله پرسپولیس، پدیده و پیکان را دارد، روز گذشته بازی تیم‌های ملوان و سپاهان را از نزدیک تماشا کرد.

سپاهان به همراه پرسپولیس و استقلال بیشترین تعداد نماینده را در تیم تحت هدایت امیر قلعه‌نویی دارند و از این رو تماشای این بازی اهمیت زیادی برای کادرفنی تیم ملی داشته است.

همچنین حضور مطهری در استادیوم سیروس قایقران نشان می‌دهد که احتمالا آنها باتوجه به نتایج ملوان، اهمیت خاصی هم برای این تیم قائل هستند و  شاید در اردوهای بعدی از این تیم نیز بازیکن دعوت کنند.

دیگر خبرها

  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس