Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی میقانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هم اکنون در کل محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش باران، وزش باد و اختلال در تردد هستیم.

وی افزود: مسیر توسکستان به شاهرود از ساعاتی پیش بسته شده و نیروهای راهداری مشغول برف روبی و نمک پاشی هستند.

میقانی گفت: در خوش ییلاق هم شاهد بارش برف و کولاک هستیم و تردد در این مسیر هم با اختلال روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رانندگان از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند، افزود: تردد در خوش ییلاق تنها با زنجیر چرخ ممکن است و احتمال مسدود شدن آن هم وجود دارد.

وی همچنین از آبگرفتگی محور نوکنده ۵۰۰ متر بعد از پلیس راه خبر داد و گفت: برای آن مسیر راه انحرافی پیش بینی شده تا رانندگان از آن قسمت عبور کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان از فعالیت و آماده باش بودن ۲۴ اکیپ راهداری گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: عوامل ما در تمام محورها حضور دارند و به رانندگان و مسافران خدمات ارائه می کنند.

کد خبر 4571263

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت

به گزارش خبرآنلاین، بارش شدید باران در نطنز موجب سیل وحشتناک در روستای صالح آباد نطنز شد.

بارش باران موجب آب گرفتگی محورهای مواصلاتی شهرستان نطنز شد و این بارش‌ها به قدری شدید بود که در روستای صالح آباد نطنز شاهد سیل وحشتناکی بودیم.

به گزارش فارس، سعید احتشامی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نطنز اظهار کرد: ماموران راهداری در حال بازگشایی محورها،شانه سازی، رفع انسداد و رفع آب بردگی پل حسن‌آباد در محور جاده قدیم نطنز به کاشان هستند و این محور بازگشایی شد.وی افزود:جاده بادرود به پل هنجن هم بر اثر سیل مسدود شده که ماموران هم اکنون در حال رفع انسداد جاده هستند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898725

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان
  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد