Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل، سه شنبه ۲۸ اسفند را آخرین مهلت نام نویسی آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قران کریم عنوان کرد.

حجت الاسلام «سمیع الله مردان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: آخرین مهلت نام نویسی چهاردهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم سه شنبه ۲۸ اسفند ۹۷ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل با بیان اینکه این مدرک به عنوان تنها مدرک معتبر حفظ قرآن در کشور است گفت: مرحله نخست این آزمون شامل ترجمه، مفاهیم و حفظ قرآن به‌صورت کتبی و چهار گزینه‌ای ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد که متقاضیان شمال استان اصفهان در حوزه امتحانی کاشان شرکت خواهند کرد.

مردان افزود: طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن به استناد مصوبه جلسه ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی از وظایف دارالقرآن ‌الکریم سازمان تبلیغات اسلامی است که به منظور ساماندهی و تسهیل خدمت‌رسانی دستگاه‌های اجرایی کشور برای حافظان قرآن کریم همه ساله حداقل یک دوره آزمون تخصصی قرآن کریم برگزار می‌شود. 

 

وی افزود: حافظان قرآن کریم که در مراحل کتبی و شفاهی آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن موفق به کسب نمره قبولی شوند یکی از پنج درجه معادل دکترا (درجه یک -استاد حفظ قرآنی)، فوق لیسانس(درجه دو- حافظ ممتاز قرآنی)، لیسانس(درجه سه -حافظ کل قرآن)، فوق دیپلم( درجه چهار -حافظ ۲۰ جزء) و دیپلم (درجه پنج- حافظ ۱۰ جزء قرآن) را دریافت خواهند کرد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل تصریح کرد: اعطای این درجات برای کارمندان دولت و تمامی نیروهایی اداری و سازمانی برابر با افزایش و پرداخت حقوق هم‌پایه این درجات تحصیلی است و این مزیت با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی طی سه دوره با دستور ریاست جمهوری به نهادها و ارگان‌ها انجام می‌شود.

 

حجت الاسلام مردان تأکید کرد: حافظان علاقه مند به شرکت در چهاردهمین دوره طرح ارزيابي و اعطاي مدرك تخصصي به حفاظ قرآن كريم تا ۲۸ اسفند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان دارالقرآن الکریم به نشانی www.telavat.com (اینجا) نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شبستان ایام نوروز بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل سال نو اردوهای راهیان نور اردبیل آزمون مدرک تخصصی حفاظ شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل کاشان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در استان های غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ عبداله چولکی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی اقدام به جعل مدارک تحصیلی و آموزشی و سپس تبلیغ و فروش آنها از طریق فضای مجازی در سطح کشور می‌کنند، پیگیری این پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

­

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه در بررسی از تجهیزات بدست آمده از متهمان حدود یک هزار فقره انواع اسناد و مدارک جعلی که در فضای مجازی توسط آنان جهت تبلیغ و فروش بارگذاری شده بود کشف شد، گفت: در پیگیری و بررسی از کارگاه مذکور تعداد قابل توجهی از انواع اسناد و مدارک جعلی شامل: ریزنمرات تحصیلی، دیپلم، پیش دانشگاهی، گواهی موقت پایان دوره متوسطه، انواع گواهی‌های مهارت فنی و حرفه ای، هولوگرام و مهرهای مختلف به همراه آلات و ادوات تخصصی جرم جعل کشف شد.

­

سرهنگ چولکی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با اقدام سریع متهمان را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: ۳ نفر از متهمان اصلی دستگیر شدند که در بازجویی‌های تخصصی به بزه انتسابی معترف و پس از صدور قرار قانونی مناسب تحویل زندان شدند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • تربیت حافظان قرآن در موسسه بیت‌الاحزان قم
  • توقیف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در استان های غربی
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
  • تمدید مهلت نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • اعطای درجه به هنرمندان صنایع دستی و هنر‌های سنتی با رویکرد تخصصی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه علامه طباطبایی
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد
  • آغاز نام‌نویسی بدون آزمون مقطع دکتری تخصصی ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • نام نویسی در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ به یک میلیون نفر نرسید