Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ناصر پورعلی‌فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: با وجود اینکه نزدیک به سه سال از دوران ریاستم در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام باقی مانده اما قرار است تا چند ماه دیگر بازنشسته شوم.

ناصر پورعلی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شایعه بازنشستگی‌اش اظهار داشت: با وجود اینکه نزدیک به دو سال از دوران ریاستم در فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام باقی مانده اما قرار است تا چند ماه دیگر از سمتی که در آن قرار دارم بازنشسته شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اینکه چه کسی قرار است جانشین وی در فدراسیون شود، گفت: این مسئله از عهده من خارج است هر چند که مسئولان وزارت ورزش و جوانان باید در رابطه با این مسئله تصمیم‌گیری کنند. من تابع قانون هستم اما قرار است بعد از عید تکلیفم مشخص شود.

پورعلی‌فرد در خصوص اینکه شایعه شده افرادی در فدراسیون پرورش‌اندام حضور دارند که در خرید و فروش داروهای غیرمجاز فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: این کم لطفی است و این حرف‌ها را کسانی می‌زنند که از فدراسیون اخراج شده‌اند اما در فدراسیون کسی جرأت انجام چنین کارهایی را ندارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم

فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام رتبه‌بندی معلمانی که ۱ مهر ۱۴۰۰ تا ۱ مهر ۱۴۰۲ بازنشسته شده‌اند، صادر می‌شود.

وی افزود: معلمانی که حکم بازنشستگی خود را طبق رتبه‌بندی دریافت کرده‌اند اما در اعتراضات رتبه آن‌ها تغییر کرده به زودی رتبه جدید این همکاران صادر می‌شود.

فرهادی گفت: احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اصلاح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم
  • ایجاد مدرسه مجازی بزرگسالان برای کاهش تنوع مدارس
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
  • قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت
  • معاون وزیر اقتصاد: به دنبال آرامش در فضای اقتصادی هستیم
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • تابع قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها هستیم
  • تابع قانون اقدام راهبردی در لغو تحریم‌ها هستیم
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم