Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@10:05:54 GMT

اجرای طرح نظارت بر بازار ویژه نوروز ۹۸ در چهارمحال و بختیاری + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۵۲۶۵

اجرای طرح نظارت بر بازار ویژه نوروز ۹۸ در چهارمحال و بختیاری + فیلم

‍‍‍‍‍‍

طرح نظارت بر بازار در قالب گشت بازرسی و تنظیم بازار در استان ویژه ایام نوروز انجام شد. ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، در ایام پایانی سال دستگاه‌های دولتی و اجرایی کشور و استان‌ها درگیر اقدامات لازم جهت رفاه و خدمت‌رسانی به مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن تجارت و اتاق اصناف چهارمحال و بختیاری در پی بازرسی از مغازه‌ها و فروشگاه‌ها، قیمت اجناس، کشف کالاهای قاچاق و سایر دستورالعمل‌ها، گشت‌های مشترک تنظیم بازار و بازرسی خود را اجرا کردند.

گیلان| شبکه‌ای قوی جهت نظارت بر بازار کشور وجود نداردنظارت بر بازار ایلام تشدید می‌شودبجنورد| سپاه و بسیج برای نظارت بر بازار شب عید آمادگی و نیروی لازم را دارند

خبرنگار تسنیم شهرکرد با یکی از این گشت‌های مشترک همراه شد و بخش کوچکی از پیگیری‌ها و اقدامات اداره تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری و همراهانش را به تصویر کشید.

انتهای پیام/ح

R41350/P/S6,54/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۵۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان

سید عماد شاهرخی در حاشیۀ برگزاری طرح تشدید بازرسی‌ها در بازار کالا‌های اساسی لرستان، گفت: ۵۰ تیم بازرسی نظارت بر بازار کالا‌های اساسی را در این استان به‌عهده دارند.

او با اشاره به انجام ۸۲ هزار بازرسی از واحد‌های صنفی لرستان در سال گذشته، اضافه کرد: این بازرسی‌ها به تشکیل شش هزار پرونده منجر شده‌است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اعلام جریمۀ ۲۷۰ میلیارد تومانی برای واحد‌های صنفی متخلّف در این استان، متذّکر شد: فروشندگان درج قیمت و قیمت مصوّب روی کالا‌های اساسی را رعایت کنند.

او با تأکید به انجام ۹ هزار و ۴۰۰ بازرسی از بازار کالا‌های اساسی طی دو ماه اخیر، بیان کرد: ۹۰۰ پرونده برای عدم رعایت قانون در واحد‌های صنفی تشکیل شده‌است.

شاهرخی یادآور شد: طرح تشدید نظارت و بازرسی بر فعالیت کشتارگاه‌ها، کارگاه‌های بسته‌بندی وابسته به دام، طیور و آبزیان از امروز توسط ۵۰ تیم بازرسی انجام می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان اعلام داد: مردم در تماس با سامانۀ ۱۲۴ هرگونه تخلف در حوزۀ کالا‌های اساسی را اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت