Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-16@14:16:26 GMT

آیا کمیته امداد کمک‌های مردم را به عراق می‌دهد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۵۳۰۱

‍‍‍‍‍‍

پرویز فتاح گفت: اگر کمکی به افراد نیازمند خارج کشور از طرف این کمیته پرداخت می‌شود توسط شعبه‌های فعال در همان کشور‌ها و با کمک مردم همان کشور است نه از صدقات داخلی مردم ایران. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000D2Y برچسب ها: کمیته امداد ، عراق ، ایران ، کمک های مردمی ، بازارنیوز

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کمیته امداد عراق ایران کمک های مردمی بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۵۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت حدود ۳۴ هزار واحد روستایی برای مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور

رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه در حاشیه جلسه شورای عالی مسکن به ریاست وزیر کشور به صورت وبیناری و با حضور استاندار کرمانشاه و افتتاح ۳۵۰ واحد مسکن روستایی استان گفت : این واحد‌های روستایی با همکاری مشترک بنیاد مستضعفان، بسیج سازندگی، بنیاد مسکن، وزارت راه و شهرستازی و کمیته امداد در سال ۱۴۰۲ ساخته شدند.

وی افزود: افرادی این واحد‌ها را دریافت کردند که فاقد مسکن مقاوم و تحت پوشش کمیته امداد بوند به گونه‌ای که زمین متعلق به مددجو بوده است، اما دارای خانه‌های کاهگلی در حال تخریب بودند.

به گفته طاهری این واحد‌های روستایی با ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی بنیاد مسکن و متوسط ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض کمیته امداد ساخته شده‌اند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام (ره) لرستان
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در لرستان
  • ساخت حدود ۳۴ هزار واحد روستایی برای مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور
  • لرستان جزو استان های برتر در ساخت مسکن برای مددجویان
  • ۴۵۰ واحد به مددجویان کمیته امداد زنجان واگذار شد
  • ۴۵۰ واحد مسکونی به مددجویان زنجانی واگذار شد
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۴ میلیارد تومان زکات فطره توسط مردم چهارمحال و بختیاری
  • بوشهری‌ها ۴۲ میلیارد تومان زکات و کفاره پرداخت کردند
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد