Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: با بازگشائی زاینده رود و پیش بینی افزایش ورود گردشگران نوروزی به اصفهان تمام امکانات ستاد سفر استان اصفهان جهت دو برابر شدن امکان اقامت گردشگر در پهنه استان اصفهان بسیج شده است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ صبح امروز _۲۷ اسفند ماه_ محسن یارمحمدیان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان با اعلام این مطلب اظهار کرد: با عنایت به برنامه ریزی های به عمل آمده توسط کمیته اسکان ستاد اجرائی سفر استان اصفهان و با توجه به پیش بینی های به عمل آمده، ظرفیت اقامت گردشگران در نوروز ۹۸ در پهنه استان اصفهان با احتساب تخت‌های واحدهای اقامتی اعم از هتل، اقامتگاه های سنتی، مهمانپذیر، اقامتگاه های بومگردی و امکانات نهادهائی همچون اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان (با احتساب بیش از ۱۲ هزار کلاس) و کمپ‌های شهرداری‌های استان اصفهان ظرفیت اقامت گردشگران نوروزی در هر شبانه روز در استان اصفهان به ۴۰۰ هزار نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به جاری شدن مجدد زاینده رود در طول تعطیلات نوروز و پیش بینی افزایش سفرهای نوروزی به اصفهان در نشست های تخصصی ستاد اجرائی خدمات سفر استان اصفهان در حال تلاش هستیم تا ظرفیت اقامت گردشگران نوروزی در ایام نوروز ۱۳۹۸ در پهنه استان اصفهان به دو برابر میزان فعلی در صورت نیاز افزایش یابد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان ستاد نوروزی عید نوروز گردشگران گردشگری ميراث فرهنگي نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۵۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سبزه زاری گفت : در بررسی نقشه‌های پیش یابی تا اواخر وقت امروز هم احتمال رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی، جنوب شرقی و بویژه در ارتفاعات استان وجود خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود : طی امروز و فردا  وزش باد‌ها در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی و شمالی در برخی ساعات متوسط خواهد بود.

وی گفت : تا اوایل هفته آینده روند افزایش دما در سطح استان پیش بینی می‌شود. در این ایام استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی و مرکزی و غربی خواهد شد.

در شبانه روز گذشته بستان با ۳۵.۸ و دزپارت (دهدز) با ۱۲.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده اند.

در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۴.۷ و کمینه دمای ۲۲ درجه سانتیگراد رسیده است.

دیگر خبرها

  • بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟
  • احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق خوزستان
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان
  • توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • بازگشایی پاسگاه محیط بانی دریاچه تار/ ورود گردشگران و طبیعت‌گردان به منطقه ممنوع است
  • استفاده از پابند الکترونیک در خوزستان ۲۱ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۲۱ درصدی استفاده از پابند الکترونیک در خوزستان