Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@01:39:08 GMT

هدیه «دوشنبه سوری» برای تمام همراه اولی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۵۴۳۵

هدیه «دوشنبه سوری» برای تمام همراه اولی‌ها

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به منظور تکریم و افزایش رضایتمندی مشترکانش، آخرین دوشنبه هر ماه با ارائه هدایای «دوشنبه سوری» به استقبال آنها می‌رود.

اگر شما هم علاقه مند به شرکت در این طرح فراگیر و منتفع شدن از مزایای بسته‌های اینترنت رایگان یک روزه هستید، کافی است دوشنبه پایان هر ماه با شماره گیری #۵۴*۱۰۰* از پیشنهادهای «دوشنبه سوری» همراه اول، لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا قرار است سومین دوشنبه سوری در تاریخ دوشنبه ۲۷ اسفند ماه برگزار شود؛ هدایای در نظر گرفته شده برای این دوشنبه سوری نیز بسته‌های دیتا یک تا ۱۰۰ گیگابایت یک روزه (۵ صبح تا ۵ عصر) است که به تمامی مشترکین دائمی و اعتباری با شماره گیری کد دستوری فوق الذکر، به صورت تصادفی تعلق می‌گیرد.

لازم به ذکر است تمامی مشترکین از ساعت ۰۰:۰۰ روز دوشنبه ۲۷ اسفند تا ساعت ۲۳:۵۹ فرصت دارند با شماره‌گیری کد دستوری مذکور بسته خود را فعال کنند.

عیدی همراه اول به تمامی مشترکان دائمی و اعتباری

همچنین طبق اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به مناسبت آغاز بهار طبیعت و عید نوروز، همراه اول به تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود در ۵ مبلغ متفاوت تا ۵۰۰ هزار ریال عیدی می‌دهد.

در طرح «عیدی ۹۸» همراه اول که از نخستین روز فروردین آغاز و تا پایان روز سه شنبه ۱۳ فروردین ۹۸ اجرا می‌شود، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۹۸* که به منزله ثبت نام در این طرح است، به صورت تصادفی یکی از مبالغ ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ یا ۵۰۰ ریالی را عیدی بگیرند.

این بسته عیدانه که به صورت رایگان برای مشترکین فعال می‌شود، در قالب اعتبار داخل شبکه همراه اول بوده و مشترکین می‌توانند برای مکالمه و پیامک داخل شبکه همراه اول یا اینترنت موبایل، از آن استفاده کنند.

در این طرح امکان خرید بسته یا استفاده از سرویس‌های ارزش افزوده، تماس‌های رومینگ، خارجه و تلفن ثابت، با اعتبار عیدی امکان پذیر نیست.

با وجود اینکه مشترکان تنها برای یک بار امکان ثبت نام و دریافت بسته عیدانه را در طول بازه زمانی مذکور دارند، اما ممکن است براساس رفتار مصرفی، برای برخی از مشترکین علاوه بر بسته‌های اعتبار، یک گیگابایت اینترنت نیز ارائه شود که باز هم مهلت استفاده از آن از زمان فعالسازی تا روز سیزدهم فروردین است.

مشترکانی که علاقه مند به فعالسازی این بسته هستند باید کد دستوری #۱*۹۸* را شماره گیری کنند.

استعلام بسته هدیه هم از طریق کد دستوری #۰*۹۸* امکانپذیر است؛ همچنین جهت دریافت راهنما می‌توان از کد دستوری #۹*۹۸* استفاده کرد.

کد خبر 4570903

منبع: مهر

کلیدواژه: همراه اول اینترنت اپراتور تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چت‌بات Grok فعال می‌شود

«ایلان ماسک»، بنیان‌گذار استارتاپ xAI، مدتی پیش کد منبع مدل هوش مصنوعی Grok را در دسترس عمومی قرار داد. حالا او می‌گوید که این چت‌بات تا چند روز آینده برای تمامی مشترکین پریمیوم شبکه اجتماعی ایکس فعال خواهد شد. پیش‌تر تنها مشترکین پریمیوم پلاس این پلتفرم می‌توانستند از Grok استفاده کنند.

براساس پست ایلان ماسک در ایکس، به‌زودی چت‌بات Grok در دسترس همه مشترکین پریمیوم شبکه اجتماعی ایکس قرار می‌گیرد. به‌نظر می‌رسد که ماسک می‌خواهد علاوه بر افزایش رقابت با دیگر چت‌بات‌های محبوب مانند ChatGPT یا Claude، قصد دارد تعداد مشترکین ایکس را نیز بیشتر کند؛ چرا که داده‌ها نشان می‌دهند در سال‌های اخیر افراد کمتری از پلتفرم ایکس استفاده کرده‌اند.

فعال‌شدن چت‌بات Grok برای تمامی مشترکین پریمیوم

شبکه اجتماعی توییتر (ایکس فعلی) در سال‌های اخیر، مخصوصاً از زمانی که ایلان ماسک مالک آن شد، با مشکلات زیادی مواجه شده و براساس گزارش NBC، سالانه استفاده کاربران از آن ۱۸ درصد کاهش یافته است. همچنین توهین ایلان ماسک به تبلیغ‌کنندگان ممکن است به چشم‌انداز مالی شرکت نیز آسیب رسانده باشد. مطابق گزارش‌ها، ۷۵ نفر از ۱۰۰ تبلیغ‌کننده برتر ایالات‌متحده در پلتفرم ایکس از اکتبر ۲۰۲۲ (مهرماه ۱۴۰۲) دیگر بودجه تبلیغاتی خود را در این پلتفرم خرج نکرده‌اند.

اکنون ارائه دسترسی به یک چت‌بات هوش مصنوعی ممکن است باعث استقبال بیشتر کاربران از ایکس شود. یکی از رقیب‌های این پلتفرم، یعنی تردز متا، تا سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ به بیش از ۱۳۰ میلیون کاربر فعال ماهانه رسید. همچنین حالا کاربران می‌توانند بدون دعوت‌نامه از بلواسکای استفاده کنند که این امر ممکن است کاربران قدیمی ایکس را بیشتر به این پلتفرم سوق دهد.

هوش مصنوعی Grok اولین‌بار در اواسط آبان‌ماه رونمایی شد و سپس این چت‌بات به‌عنوان بخشی از شبکه اجتماعی ایکس در اختیار برخی کاربران پریمیوم این پلتفرم قرار گرفت.

 

منبع : دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • وقتی نارنجک داخل گاوصندوق منفجر شود، چه اتفاقی می افتد (فیلم)
  • توزیع ۲۴ هزار بسته کمک‌های مومنانه کمیته امداد در خوزستان
  • خودروسازان از قیمت گذاری دستوری معاف می شوند؟
  • تعویض بیش از پنج هزار کنتور فرسوده آب مشترکین در استان یزد
  • برق تمام روستاهای لرستان پس از بارش‌های اخیر وصل شد
  • چت‌بات Grok فعال می‌شود
  • «بسته‌های گردشگری» خدمت جدید ناژوان برای شهروندان و مسافران
  • بسته‌های گردشگری طلایی، نقره‌ای و برنزی ناژوان رونمایی شد
  • بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور
  • قیمت گذاری دستوری، مانع مشارکت مردم در تولید