Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:57:31 GMT

سارقان وسایل خودرو ها در کرج به دام افتادند

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۵۵۵۷

سارقان وسایل خودرو ها در کرج به دام افتادند

کرج - ایرنا- رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سارقان وسایل داخل خودرو با 110 فقره سرقت در شهرستان کرج خبر داد.

سرهنگ محمد نادربیگی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو درمناطق شاهین ویلا و باغستان کرج رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 19 باغستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با توجه به حساسیت موضوع و سرقت های مشابه، کار اطلاعاتی پلیس به صورت ویژه آغاز شد و 2سارق سابقه دار شناسایی و دستگیر شدند.
نادربیگی خاطر نشان کرد : متهمان در بازجویی ماموران به جرم خود مبنی بر 110 فقره سرقت داخل خودرو در مناطق مختلف شاهین ویلاو باغستان اعتراف کردند .
وی بیان داشت : در بازرسی از مخفیگاه آن ها تعداد زیادی باطری و لوازم داخل خودرو کشف شد و سارقان برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شدند.
رئیس پلیس آگاهی ز مردم خواست خودرو خود را به وسایل ایمنی همچون قفل فرمان ، قفل پدال و دزدگیر مجهز کرده و از پارکینگ های مطمئن برای پارک خودروهای خود استفاده کنند.
2098/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دستگيري سارقان داخل خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد

سرهنگ جواد افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان فریدن، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی در نهایت هویت سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: سارق در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۱۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و کابل‌های برق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6088569

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد