Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفاتر فرهنگی جهاد دانشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی تهران که شنبه ( 25 اسفند) پلمب شده بود، رفع پلمب شد.

به گزارش ایسنا، روز گذشته اخباری مبنی ب ر پلمب دفاتر فرهنگی جهاد دانشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی تهران منتشر شد، حال در فاصله‌ای حدود ۲۴ ساعت ظاهراً این پلمب از سوی مسئولان این دانشگاه برداشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس واحد جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران در گفت‌وگویی با ایسنا، با بیان اینکه ظاهراً پلمب دفاتر جهاد دانشگاهی توسط عوامل نسبتاً خودسر و بدون هماهنگی با مسئولان ارشد دانشگاه علوم پزشکی تهران صورت گرفته، اظهار کرد: با پیگیری‌ها و وساطت رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران دفاتری که شنبه پلمب شده بود رفع پلمب شد.

دکتر سید مهدی طبایی افزود: امیدواریم با تدابیری که اتخاذ می‌شود جلوی حرکات این چنینی که بازتاب نامناسبی میان دانشجویان و دانشگاهیان و فعالان فرهنگی دانشگاه دارد گرفته شود و در آینده توجه و دقت بیشتری در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و فعالیت نهادی مثل جهاد دانشگاهی شاهد باشیم.

وی ادامه داد: به نوبه خود از پیگیری‌های صورت گرفته تشکر می‌کنم و امیدوار هستم که دیگر شاهد تکرار چنین مسائلی نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پلمب جهاد دانشگاهي دانشگاه علوم پزشکی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۵۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: این کتاب به قلم دکتر محمد ریاحی قاضی دادگستری و مدرس دانشگاه و دکتر محمد جعفری فشارکی عضو هیئت علمی دانشگاه تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
سیروس رضائی افزود: کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در ۳۳۰ صفحه در قطع وزیری تألیف شده است.
در معرفی کتاب آمده است: قرارداد‌هایی با کاوش در نظام حقوقی، دیده می‌شود که موضوع در آنها پس از انعقاد عقد، در عالم خارج موجود می‌شود یا طرفین یا یکی از آنها، آن را به وجود می‌آورد. به عبارت دیگر، طرفین در زمان انعقاد قرارداد نسبت به موضوعی توافق می‌کنند که هنوز به وجود نیامده و قرار است که در آینده موجود شود؛ یکی از مسائلی که ذهن را به خود مشغول می‌کند، نحوه و چگونگی امکان انتقال معدوم است.
علاقمندان برای تهیه کتاب به سامانه اینترنتی ۱۶book.irمراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • حمایت از طرح ها و برنامه های جهاد دانشگاهی
  • دانشگاه علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه
  • مدل دانشگاهی تمدن ایرانی الگوی ۲۰۰ دانشگاه در دنیا است
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • انتشار کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در چهارمحال وبختیاری
  • پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران