Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  فینال مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا در حالی میان تیم‌های ملی ژاپن و امارات برگزار شد که از ساحلی بازان کشورمان به عنوان یکی از مدعیان اصلی کسب این جام نام برده می‌شد. اما دلایلی باعث شد تا تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به شکل ناباورانه‌ای در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ژاپن شکست بخورد و از گردونه رقابت‌ها کنار برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناهماهنگی در انجام دیدار‌های تدارکاتی

یکی از مشکلاتی که به اتفاق، بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان بر آن اذعان داشتند، نبود بازی‌های تدارکاتی در سطح کلاس جهانی بود که در ابتدا فدراسیون فوتبال بازی دوستانه‌ای با تیم ملی برزیل تدارک دیده بود که به یکباره به دلیل هزینه زیاد برای انتقال بازیکنان به این کشور، این دیدار تاریخی لغو شد. بعد از این موضوع دپارتمان فوتبال ساحلی چندین اردوی استانی ترتیب داد، اما باید توجه کرد جایگزینی اردو‌های استانی، مانند بوشهر و بندرعباس هرگز به کیفیت بازی‌های ملی نمی‌رسید. با این حال از نظر فدراسیون فوتبال همین اردو نیز از هیچی بهتر بود.

کمیته فنی فوتبال ساحلی وجود خارجی ندارد

یکی از دلایل حذف تیم ملی کشورمان که پیشکسوتان این رشته ورزشی به آن اشاره کردند، بحث تشکیل نشدن کمیته فنی فوتبال ساحلی بود که اتفاقا درصورت برگزاری جلسات این کمیته در چند جنبه مختلف باعث اعتلای این ورزش می‌شد. اولین مورد کنکاش دلایلی است که سرمربی و کادرفنی در شکست مقابل تیم ملی مقصر هستند و حتما دلایل شکست به شکل فنی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. دومین مزیت تشکیل این کمیته فنی بحث استعدادیابی است که نسل آینده فوتبال ساحلی ما را بیمه خواهد کرد.

دمده شدن تفکرات سرمربی تیم

از نظر پیشکسوتان فوتبال ساحلی، مارکو اوکتاویو سرمربی برزیلی تیم ملی کشورمان به دلیل اینکه پا به سن گذاشته است، ایده‌های جدیدی برای ارائه ندارد و با یک آنالیز ساده از طرف رقبا، شکست می‌خورد.

غرور کاذب بازیکنان با شروع رقابت‌های آسیایی

با توجه به اینکه فوتبال ساحلی ایران از سطح آسیا فراتر رفته است، کم کم در ضمیر ناخودآگاه بازیکنان، بازی‌های آسیایی مانند مسابقات تمرینی است و مطمئنا انگیزه لازم برای شکست دادن رقبا در آنها وجود ندارد.

از مصدومیت احمدزاده و حسینی ضربه خوردیم

برخی بر این باور هستند مصدومیت ادامه دار محمد احمدزاده و پیمان حسینی، روی انگیزه بچه‌ها تاثیر داشته است و همچنین با وجود درمان آسیب دیدگی، آن‌ها باز هم به شرایط آرمانی دست پیدا نکردند.

تلفیق نامطمئن بازیکنان جوان و با تجربه

پیشکسوتان فوتبال ساحلی بر این باور هستند، جوانگرایی در تیم ملی به شکل اصولی صورت نگرفته و ما در برخی از پُست‌ها جانشین مطمئنی برای بازیکنانی، چون مسیگر، احمدزاده و حسینی نداریم.

پیش بینی می‌شود اگر سیاست‌های فدراسیون فوتبال در مورد رشته درآمدزای مانند فوتبال ساحلی عوض نشد، شرایط این رشته ورزشی نسبت به الان بدتر خواهد شد و در صورت ادامه دار بودن این روند، باید به دنبال نوشدارو بعد از مرگ سهراب باشیم.

بیشتر بخوانید:

ژاپن گربه سیاه ورزش ایران

احمدزاده: باخت مقابل عمان هرگز باعث تضعیف روحیه بازیکنان ما نخواهد شد

ایران ۲ - ژاپن ۳/ سومین تیم برتر دنیا در کسب سهمیه جام جهانی ناکام ماند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۵۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا

تیم ملی پاراتکواندوی بانوان کشورمان در حالی آخرین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا در ویتنام آماده می‌کند که براساس فهرست نهایی این تیم مرضیه عبداللهی ورزشکار وزن بعلاوه ۶۵ کیلوگرم قم قرار است در این رقابت‌ها به روی شیاپ چانگ برود.

مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی زنان آسیا ۲۹ اردیبهشت تا دوم خرداد به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • نگاهی به چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت