Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@18:08:36 GMT

بنادر آبادان برای گردشگری آبی آماده اند

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۵۷۸۶

بنادر آبادان برای گردشگری آبی آماده اند

شهرام بهبهانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:مسیرهایی گردشگری دریایی در آبادان از بندر آبادان شروع و تا جزیره مینو ادامه دارد که دارای جاذبه های قابل توجه ای است.
وی افزود: در یادمان شهدای والفجر هشت اروندکنار گشت های دریایی مسافران نوروزی تا روبروی شهر فاو عراق نیز تدارک دیده شده است.
رئیس ستاد اجرایی استقبال از راهیان نور و میهمانان نوروزی بنادر آبادان گفت: در یادمان شهدای والفجر هشت اروندکنار یک شناور لندینگ کرافت و برای گشت های دریایی در بندر آبادان یک شناور مسافری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهبهانی امنیت مسافران را مهمترین موضوع در گردشگری دریایی برشمرد و گفت:مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان قبل از هر سفر دریایی نکات مهم را به هموطنان آموزش می دهند.
وی افزود: امسال قایق هایی با عنوان ناجی در اختیار یگان حفاظت قرار گرفته که ماموریت گشت‌ دریایی با هدف افزایش سطح امنیت و آرامش خاطر مسافران و گردشگران را بر عهده دارند. 400 عدد جلیقه و 20 حلقه نجات با سایزهای مختلف برای استفاده مسافران در حین سفر نیز تدارک دیده شده است.
وی اظهار داشت: با توجه به حضور کاروان های راهیان نور و میهمانان نوروزی بسته های فرهنگی و تبلیغاتی بین مسافران توزیع می شود.
رئیس ستاد اجرایی استقبال از راهیان نور و میهمانان نوروزی بنادر آبادان گفت: آماده سازی ترمینال مسافری یکی دیگر از اقدامات مهم مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان است که ترمینال مسافری با کیفیتی بالا و محیطی شاد و مفرح آماده استقبال از مسافران و مهمانان نوروزی است.
سال گذشته بیش از 200 هزار مسافر نوروزی از ظرفیت گردشگری دریایی آبادان استفاده کردند.
7104/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امنیت و آرامش کاروان های راهیان نور گردشگری مسافران مسافران نوروزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صبح امروز چهارشنبه وارد استان خوزستان شد.

هدف از سفر شالبافیان، شرکت در ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت ایران با محوریت خوزستان است.

نقش جوامع محلی در گردشگری مقاومت، صنعت نفت و هویت فرهنگی و همچنین نقش اقوام خوزستان در دفاع ملی و حفاظت از سنت و فرهنگی بومی، بخشی از موضوعات این نشست است.

شالبافیان در شهرهای آبادان و خرمشهر نیز حضور خواهد یافت و فعالان گردشگری خواستار توجه وی به مطالبات خود هستند.

تفویض اختیار صدور مجوز سمن به سازمان منطقه آزاد اروند، بهبود وضعیت ادارات میراث شهرهای آبادان و خرمشهر، پیگیری حذف پلکانی عوارض خروج از کشور در اروند، اجرای طرح جامع گردشگری اروند و تشکیل دبیرخانه دائمی گردشگری سلامت ایران در منطقه آزاد اروند بخشی از مطالبات فعالان گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر است.

کد خبر 6087449

دیگر خبرها

  • ◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور