Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@12:18:44 GMT

سارقان لوازم خودرو در تله پلیس

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۵۸۹۱

سارقان لوازم خودرو در تله پلیس

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سارقان وسایل داخل خودرو با 110 فقره سرقت در شهرستان کرج خبر داد.

سرهنگ محمد نادربیگی روز دوشنبه افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو درمناطق شاهین ویلا و باغستان کرج رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 19 باغستان قرار گرفت.
وی گفت: با توجه به حساسیت موضوع و سرقت های مشابه، کار اطلاعاتی پلیس به صورت ویژه آغاز شد و 2سارق سابقه دار شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نادربیگی خاطر نشان کرد : متهمان در بازجویی ماموران به جرم خود مبنی بر 110 فقره سرقت داخل خودرو در مناطق مختلف شاهین ویلاو باغستان اعتراف کردند .
وی بیان داشت : در بازرسی از مخفیگاه آن ها تعداد زیادی باطری و لوازم داخل خودرو کشف شد و سارقان برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شدند.
رئیس پلیس آگاهی ز مردم خواست خودرو خود را به وسایل ایمنی همچون قفل فرمان ، قفل پدال و دزدگیر مجهز کرده و از پارکینگ های مطمئن برای پارک خودروهای خود استفاده کنند./ ایرنا
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مال‌خر را دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه رفت‌وآمد مشکوک افراد ناشناس، خصوصاً در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

کد خبر 6088435

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد