Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنرنمایی مسی باعث شد بنیتو ویا مارین ایستاده تشویقش کنند.

طرفداری - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا به تشویق شدنش از سوی هواداران رئال بتیس واکنش نشان داد.

شب گذشته بارسا موفق شد با هنرنمایی اعجوبه‌اش، بتیس را با 4 گل در خانه‌اش شکست داده و حالا در فاصله 10 هفته تا پایان لیگ، 10 امتیاز با تیم دوم اختلاف داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برد شب گذشته بارسا گام بسیار ارزشمندی در راه کسب دومین قهرمانی متوالی لالیگا قلمداد کرد. تنها یک معجزه می‌تواند جام را از تیم والورده بگیرد.

به گزارش موندو دپورتیوو، مسی که در این بازی هت تریک کرد، پس از گل سومش که درکش چندان هم آسان نیست، مورد تشویق هواداران بتیس قرار گرفت تا صحنه‌ای زیبا در بنیتو ویا مارین خلق شود. لئو پس از بازی درباره این صحنه گفت:

صادقانه بگویم در خاطر ندارم هواداران تیم رقیب در خانه خودشان نام مرا صدا بزنند و تشویق کنند. از این بابت از همه هواداران بتیس تشکر می‌کنم. پیروزی بسیار مهمی کسب کردیم. هر زمان به این ورزشگاه می‌آییم، مردم رفتار بسیار خوبی با ما دارند. از رفتار آنها بسیار ممنونم. هت تریک؟ گل‌های فوق العاده‌ای بود ولی بالاتر از هر چیزی، کسب سه امتیاز بازی اهمیت داشت. می‌دانستیم اتلتی باخته و فرصت بسیار خوبی بود تا اختلاف را بیشتر کنیم. نمی‌توانستیم چنین فرصتی را از دست بدهیم.

مقابل تیمی بازی داشتیم که در کار با توپ بسیار خوب بازی می‌کند. به لحاظ تاکتیکی، مربی برنامه بی نقصی طراحی کرده بود که باعث شد اصلا در طول بازی به دردسر نیفتیم. همه چیز خیلی خوب پیش رفت. باید با بازی‌ها خودمان را وفق بدهیم. لحظات و بازی‌هایی هستند که باید برای هر اتفاقی آماده باشیم. اتفاقات خوبی از راه خواهند رسید. 

گفتنی است بارسا شب گذشته تنها 43.9٪ مالکیت توپ داشت که این بدترین رکورد بارسا در یک بازی لالیگایی از فصل 2004/05 است. نتیجه نشان می‌دهد مالکیت آنقدرها هم مهم نبوده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعارهای تمسخرآمیز هواداران رئال علیه ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته دو بار از بارسا عقب افتاد و هر بار جبران کرد تا اینکه در دقیقه 91 جود بلینگام توانست گل سوم را بزند و باعث برتری کهکشانی ها شود. گلی که رئال را یازده امتیاز بالاتر از بارسا قرار داد و با هفت امتیاز دیگر رئال برای بار سی و ششم قهرمان لالیگا خواهد شد.

بعد از گل جود و مسجل شدن پیروزی رئال، هواداران حاضر در برنابئو یک‌صدا شعار دادند: «ژاوی بمان، ژاوی بمان، ژاوی بمان.» این شعارها در بیرون ورزشگاه و هنگام خروج هواداران نیز ادامه داشت. رئالی ها ادامه کار ژاوی در بارسا را به سود تیمشان می دانند.

لازم به ذکر است که ژاوی با وجود قرارداد تا سال 2025 در 27 ژانویه و بعد از شکست 3-5 از ویارئال اعلام کرد در پایان فصل نیمکت بارسا را ترک خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • شعارهای تمسخرآمیز هواداران رئال علیه ژاوی
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!