Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-18@03:38:35 GMT

کشف ۲۰۰ تن لباس قاچاق ترکیه‌ای در کرج

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۶۰۱۷

کشف ۲۰۰ تن لباس قاچاق ترکیه‌ای در کرج

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سردار عباسعلی محمدیان پیش از ظهر امروز در نشست خبری درباره کشف کالای قاچاق در استان البرز در سال 97، گفت: در بحث مبارزه با قاچاق کلا در سال 97 از نظر ارزش ریالی، 90 درصد و از نظر تعداد پرونده‌های بالای 100 و 500 میلیون تومان، 60 درصد افزایش کشف داشتیم.

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف یک انبار نگهداری لباس خارجی قاچاق (ترکیه) در شهر کرج  خبر داد و تصریح کرد: این انبار شب گذشته کشف شد و  حدود 30 کامیون کالا در آن نگهداری می‌شد که احتمالا نزدیک به 200 تن وزن این پوشاک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه متعاقبا اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: سه نفر در این رابطه دستگیر شدند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۶۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمۀ ۶۷ میلیاردی یک قاچاقچی پوشاک در لرستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از جریمۀ ۶۷ میلیارد ریالی یک قاچاقچی پوشاک در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، علیرضا لطفی، ظهر امروز با اشاره به جریمۀ یک قاچاقچی پوشاک در لرستان، گفت: نیروی انتظامی خرم‌آباد یک دستگاه کامیون مشکوک به قاچاق را توقیف کرد و پروندۀ محمولۀ کشف‌شده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

او اضافه کرد: پروندۀ قاچاق پوشاک به‌ ارزش 58 میلیارد ریال در شعبۀ چهارم بدوی تعزیرات حکومتی خرم‌آباد رسیدگی شد و متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف 108 میلیارد تومان کالای قاچاق در لرستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان کرد: شعبۀ چهارم بدوی تعزیرات حکومتی خرم‌آباد اتهام انتسابی قاچاق پوشاک را محرز دانست و متهم را علاوه‌بر ضبط کالاهای کشف‌شده به پرداخت 58 میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

لطفی با بیان اینکه ارزش وسیلۀ نقلیه قاچاق پوشاک کمتر از ارزش کالای کشف‌ شده است، بیان کرد: 9 میلیارد ریال معادل ارزش خودرو به جریمۀ متهم اضافه و وی در مجموع به پرداخت 67 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

انتهای پیام/645

 

دیگر خبرها

  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در بافق
  • محکومیت قاچاقچی ماینر در سردشت
  • جریمه یازده میلیارد ریالی برای قاچاقچی سوخت
  • جریمۀ ۶۷ میلیاردی یک قاچاقچی پوشاک در لرستان